بانوان گلستانی قهرمان رقابت‌های کشوری کاراته شدند

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: تیم گلستان با کسب ۳۴ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۸ برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی هجدهمین دوره رقابت‌های کاراته کشور سبک "گوجوکای کن بوکان" در بخش بانوان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الله یوسفی رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۷۰۰ کاراته کا (۳۶۰ زن و ۳۴۰ مرد) سبک گوجوکای کن بوکان در رده‌های سنی مختلف و تمام اوزان از استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، کرمان، گیلان، سمنان، اردبیل، همدان و خوزستان شرکت دارند.

وی ادامه داد: رقابت‌های بانوان ای، دوره از مسابقات شب گذشته به پایان رسید و گلستان با کسب بیشترین مدال طلا قهرمان و تیم‌های مازندران با ۲۰ طلا، ۱۴ نقره و ۱۷ برنز در جایگاه دوم و تیم اردبیل با ۱۴ طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

به گفته وی، امروز (جمعه) این رقابت‌ها در بخش مردان آغاز شده و نفرات برتر بخش مردان و زنان بعد از برگزاری اردو به عنوان اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی در شهریور ماه به مالزی اعزام می‌شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس بیان کرد: ۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و مربی در برگزاری این رقابت‌ها همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور سبک "گوجوکای کن بوکان" انتخابی تیم ملی زنان و مردان، از روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

این رقابت‌ها روز گذشته در بخش بانوان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار شد و از صبح امروز رقابت‌های مردان در همین محل در حال برگزاری است.

سبک گوجوکای کن بوکان، شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شده به عنوان رئیس سبک گوجوگای جی کی اف / کن بوکان در کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/پ

برگزاری مسابقات کاراته در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.