برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی

چهارمین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی از فردا در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: چهارمین کارگاه آموزشی استانی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، روز‌های فردا و پس فردا از ساعت ٨:٣٠ صبح تا ۱۶ عصر برای حدود ٥٠ نفر از تسهیلگران گیلانی این جام در تالار گفت‌وگوی ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با هدف استانداردسازی ترویج کتابخوانی، نقد و ارزیابی کتاب کودک و نوجوان و آشنایی با باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، و با حضور استادان «حمید اباذری» و «گیتی صفرزاده» از نویسندگان مطرح کشور برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: حمید اباذری، نویسنده کودک و نوجوان، دارای آثاری همچون فرغولی و از ما بهترون، هوشا در جستجوی راز زیست گنبد و آرمان در جستجوی دوست، بیش از یک دهه است که به‌طور حرفه‌ای می‌نویسد.

مصفا افزود: گیتی صفرزاده، نویسنده، تحصیل‌کرده در رشته‌های ادبیات نمایشی و علوم اجتماعی، دارای آثاری همچون کوچه‌ی پاریس و یک روز بلند طولانی، و سابقه سردبیری مجله گل‌آقا و دبیری بخش طنز و کاریکاتور نشریه پرنده آبی است.

وی گفت: موسسه فرهنگی معیار سخن، مجری برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان در استان گیلان است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در برگزاری این کارگاه آموزشی مشارکت دارند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در سراسر کشور، هم‌افزایی و افزایش مشارکت نهاد‌های عمومی، غیردولتی و دولتی، ارتقای سطح آگاهی، معرفت، دانش و فرهنگ ایرانی - اسلامی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی است.

 

انتهای پیام/م.ع

 کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی در رشت برگزار می شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.