بزرگترین نمایشگاه عکس خیام در سبزوار

بزرگترین نمایشگاه عکس بین المللی خیام با ارسال بیش از ۶ هزار عکس به دبیرخانه در سبزوار برگزار می شود.

بزرگترین نمایشگاه عکس خیام اینبار در سبزوار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،️ محمود حیطه دبیر انجمن عکاسان سبزوار گفت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه عکس است که تا کنون در سبزوار برگزار شده و آثار ویژه‌ای در آن به نمایش در خواهد آمد.

️وی تصریح کرد:بیش از ۱۳۰ اثر ثبت شده در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و ارسال بیش از ۶ هزار عکس از عکاسان به دبیرخانه نمایشگاه باعث شده است تا انتخاب آثار برای نمایش پروسه بسیار زمان بر و دقیق را بطلبد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

️دبیر انجمن عکاسان سبزوار️:۱۳۰ عکس ثبت شده توسط عکاسان آماده نمایش در نمایشگاه شده است و این آثار به نمایشگا‌های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده و برخی از این آثار مدال‌های طلا از کشور‌های دیگر نیز کسب کرده اند.

حیطه افزود:  از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه را بخش خلاقیت است در این بخش برخی از تصاویر که توسط نرم افزار تولید شده و به نمایش در خواهد آمد که این تصاویر زاییده ذهن عکاس بوده و وجود خارجی نداشته اند.

️وی تصریح کرد: این نمایشگاه از دوشنبه ۲۴ تیرماه به مدت یک هفته در تالار شهر سبزوار برگزار خواهد شد و بازید عموم از این نمایشگاه آزاد خواهد بود.
 
انتهای پیام//م.ی
 

برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس در سبزوار

برچسب ها: نمایشگاه ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار