اظهار نظر جنجالی نیمار

طی دو سالی که نیمار از بارسا جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، حاشیه و خبر‌های جنجالی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی فوتبالی این ستاره برزیلی تبدیل شد.

اظهار نظر جنجالی نیماربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرا از آنجا شروع شد که شایعه بازگشت نیمار به بارسا در رسانه‌ها شنیده شد و حالا که بیش از یک هفته از تمرینات پیش‌فصل این تیم می‌گذرد، غیبت نیمار موجب شده تا مدیران تیم پاریسی دست به جریمه شوند. با این حال، نیمار در روز‌های غیبت نیز همچنان حاشیه‌ساز است تا مشخص شود روز‌های حضور او در PSG به شماره افتاده است.

 او که هفته پیش در موسسه خود در برزیل حضور داشت، اظهارنظری جنجالی کرد که به‌تازگی در رسانه‌ها مخابره شده است. در مراسمی در همان موسسه وقتی از او پرسیده شد که بهترین خاطره دوران فوتبالش چه بوده است، نیمار این‌طور جواب داد: قهرمانی با برزیل در المپیک ریو و کامبک با بارسا مقابل پاری‌سن ژرمن با نتیجه ۶ بر یک. نیمار در مورد آن شب به یاد ماندنی گفت: چیزی که بعد از گل ششم حس کردیم تا پیش از آن هرگز تجربه نکرده بودیم، یک حس باورنکردنی. نیمار در ادامه، خاطرات اتفاقات رختکن پس از این پیروزی را نیز به یاد آورد و اظهار کرد: زمانی که با بارسلونا، پی‌اس‌جی را بردیم، در رختکن جنون به پا شده بود؛ معتقدم این بهترین حس ممکن برای تمام ما بود.

او همچنین کاری انجام داد که ثابت می‌کند این بازیکن برزیلی علنا به‌دنبال جدایی از پاری سن ژرمن است. به گزارش اکیپ، نیمار به‌تازگی ویدئویی از خود را با پیراهن بارسلونا منتشر کرد تا بار دیگر از علاقه‌اش برای بازگشت به آبی‌اناری‌ها خبر دهد. در این میان شایعه‌ای نیز در مورد مبادله او با کوتینیو شنیده شده که همین مساله انتقاد مدیر برنامه‌های کوتینیو را به‌دنبال داشته است. کیا جورابچیان، مدیر برنامه ایرانی‌الاصل کوتینیو اعلام کرد که با وجود این‌که باشگاه پیشتر به وی اطمینان داده که موکلش در تابستان فروخته نخواهد شد، اما به‌تازگی مطلع شده که برخی عناصر داخلی باشگاه با مذاکره مخفیانه درصدد معاوضه وی با نیمار هستند.

جورابچیان در این زمینه گفت: اجازه نمی‌دهم مردم در مورد کوتینیو حرف بزنند و از او انتقاد کنند، چرا که طی یک سال‌و‌نیم گذشته هرگز حرفی نزده‌ایم؛ اجازه چنین کاری را نخواهم داد و همه ما حامیان کوتینیو اجازه نخواهیم داد که چنین اتفاقی بیفتد، چرا که بارسا نسبت به ماندن وی در نیوکمپ اطمینان داده است.

منبع:جام جم
انتهای پیام/

نیمار و حاشیه، داستان تکراری ستاره برزیلی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، نیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار