پایان تیرماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر استان زنجان است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پایان تیرماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر استان زنجان است.

پایان تیرماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر استان زنجان استبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف ترویج کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت، معرفی کارآفرینان برتر به عنوان الگو برای جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان اقتصادی بخش‌های مختلف و ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار، برگزار می‌شود.

یوسفی افزود:متقاضیان برای ثبت نام در این جشنواره می‌توانند تا پایان تیر جاری به پایگاه اینترنتی به آدرس http://www.karafarinanebartar.ir/ مراجعه کنند.

وی ادامه داد:برای حضور همه کارآفرینان، افرادی که در ۲ سال گذشته عنوان برتر را در جشنواره به دست آوردند مجاز به شرکت در آن نیستند

در ۱۲ دوره برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در استان زنجان بیش بر سه هزار نفر در آن شرکت کردند و ۱۴۰ کارآفرین از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات نیز طی این دوره‌ها به عنوان برتر دست یافتند.
 
انتهای پیام/ن

 

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان  برتر برگزار می شود

 
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تعاون ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.