از مردم به دلیل قطعی مکرر آب شرب عذرخواهی می کنم

استاندار اصفهان در خصوص قطعی مکرر آب شرب در برخی مناطق شهر اصفهان گفت: برای این موضوع از مردم اصفهان عذرخواهی می کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: آب مهم‌ترین مسأله برای مردم استان است، روزی نیست که حداقل دو جلسه برای آب نداشته باشم، اما انتظار دارم ادارات جدیت بیشتری به خرج بدهند.

استاندار اصفهان ادامه داد: روزی که اختصاص آب برای کشت بهاره را تصویب کردیم، ۸۰۰ میلیون متر مکعب آب در پشت سد ذخیره داشتیم، ریسک بسیار بزرگی را پذیرفته‌ام چرا که در جلسه شورای مدیریت آب از من تعهد گرفتند که روز اول مهر ۹۸، حداقل ۴۵۰ میلیون متر مکعب آب ذخیره در پشت سد برای شرب و کشت پاییزه داشته باشیم.

وی با بیان این که من به خدا توکل کردم و این تعهد را دادم، تصریح کرد: خشک نشدن باغات غرب و حق آبه کشاورزان شرق از دغدغه‌های ما بود، اما اگر با همدیگر را داشته باشیم خدا هم هوای ما را خواهد داشت.

رضایی با بیان این که بزرگ‌بینی و کوچک‌بینی هر دو مذموم است، خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش اداره کار بیکاری در استان اصفهان از ۱۴.۱ درصد به ۱۰.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

استاندار اصفهان افزود: اگر از یک اداره کل برای کار تولیدی استعلام شود و آن اداره ظرف مدت ۱۵ روز جواب استعلام را ندهد ما این را به عنوان جواب مثبت تلقی خواهید کرد و گوش به حرف هیچ کسی نخواهیم داد.

وی یادآور شد: برای رونق تولید در استان کارخانه به کارخانه با مدیران گفتگو گرده و تاکنون از هشت شهرک صنعتی بازدید داشته‌ام و یکشنبه‌ها از ساعت ۳ تا ۶ بعد از ظهر بدون وقت قبلی به همراه دو معاون دیگر پاسخگوی تولیدکنندگان هستیم و حضور بیش از ۵ هیأت خارجی در سال جاری در اصفهان با هدف رونق تولید بوده است.

رضایی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل عدم آبرسانی به برخی مناطق مسکونی عنوان کرد: مگر بحران چیست؟ وقتی زلزله یا سیلی اتفاق می‌افتند اصفهان را معین استان‌های دیگر اعلام می‌کنند، انتظار داشتیم برخی استان‌ها در این بحران معین اصفهان شوند.

استاندار اصفهان بیان کرد: تا امروز ۹۱.۹۳ درصد از اسناد خزانه جذب شده، اما ادارات اوقاف، ثبت اسناد و املاک، ورزش و جوانان هلال احمر، بنیادشهید و امور ایثارگران، توزیع برق شهرستان اصفهان، شهرک‌های صنعتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز خدمات حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی نتوانسته‌اند بودجه لازم را جذب کنند که این میان جذب در اداره ورزش و جوانان استان کمتر از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی تأکید کرد: از تمام فرمانداران می‌خواهم تا یک روز را مخصوص ملاقات مردمی تعیین و آن را به دفتر امور بازرسی معرفی کنند تا مردم بدون وقت قبلی بتوانند با فرمانداران صحبت کنند، دلیل بسیاری از مسائل امنیتی عدم توجه به مشکلات اجتماعی است.

رضایی با اشاره به این که وظیفه دولت در انتخابات اجرای قانون است و نباید کاری کنیم که شبهه طرفداری ایجاد شود، تصریح کرد: چرا مردم را از جنگ اقتصادی می‌ترسانید، ما روز‌های بدتر از این را تجربه کرده‌ایم که تنها سه روز ذخیره گندم داشتیم، اما در حال حاضر در برخی اقلام پیش از دو برابر ذخیره سالانه در انبار‌ها داریم.

استاندار اصفهان در پایان عنوان کرد: مطالبه بدون پاسخ و خارج از توان دولت و نظام برای مردم ایجاد نکنید و در مسیر انسجام اجتماعی تلاش کنید تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات فارغ از دسته و حزب را شاهد باشیم.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
از استاندار محترم خواهشمندم بجای عذرخواهی از عواملی که مصرف را کاهش می دهد حمایت کنید مثل: رواج یافتن شیرهای پدالی - ممنوعیت انبار کردن خاک در حاشیه کوچه و خیابان که باعث پراکنده شدن خاک ها و متعاقب آن هدر رفتن آب برای شستشو در کارواش ها و دیگر اماکن است