وارنیش فلورایدتراپی برای ۱۲ هزار دانش‌آموز اسدآبادی/ راه‌اندازی نظام ارجاع الکترونیک سلامت در اسدآباد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از راه‌اندازی نظام ارجاع الکترونیک سلامت در شهرستان اسدآباد خبر داد.

وارنیش فلورایدتراپی برای 12 هزار دانش‌آموز اسدآبادی/  راه‌اندازی نظام ارجاع الکترونیک سلامت در اسدآباد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرید یوسفی سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از عمل وارنیش فلورایدتراپی روی دندان‌های ۱۲ هزار دانش‌آموز اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این اقدام برای دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی، دبستانی و پایه هفتم شهرستان اسدآباد به همت معاونت بهداشتی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه وارنیش فلوراید تراپی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ در دو مرحله انجام شد و بیش از ۱۲ دانش‌آموز مشمول این طرح شدند گفت: خوشبختانه امسال به همت خانم هوشمندی؛ مسوول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی در مرحله دوم علاوه بر دانش‌آموزان مقطع دبستان، پیش‌دبستانی‌ها و پایه هفتمی‌ها نیز به این طرح اضافه شدند و درصد پوشش در این برنامه تا ۹۵ درصد نیز رسید.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از راه‌اندازی نظام ارجاع الکترونیک سلامت در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: خوشبختانه این مهم با تلاش همکاران عملیاتی شد.

وی بیان کرد: در نظام ارجاع الکترونیکی، بیمارانی که با دفترچه‌های روستایی به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه می‌کنند، برای ارجاع به متخصص، دیگر نیازی به نوبت‌گیری از روش قبل و حضوری ندارند.

یوسفی با اشاره به اینکه در ارجاع الکترونیک، نوبت از طریق سیستم ارجاع گرفته و با ارائه کد پیگیری به بیمار، زمان مراجعه به تخصص مورد نیاز اطلاع داده می‌شود گفت: این طرح از صرف هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت مراجعه کننده به طور چشمگیری می‌کاهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دارندگان دفترچه‌های روستایی به صورت مستقیم و بدون رعایت نظام ارجاع به کلینیک‌های تخصصی مراجعه کنند، ضمن اتلاف وقت آن‌ها برای انتظار، هزینه ویزیتشان نیز به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد به برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری شهرستان اسدآباد همزمان طی روز گذشته همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ۲۱ کاندید گروه‌های پرستاری در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان در حال رقابت بودند.

انتهای پیام/د.ا

راه‌اندازی نظام ارجاع الکترونیک سلامت در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.