قربانی آزار و اذیت جنسی ترامپ شب‌ها با اسلحه پر می‌خوابد

خبرنگار و مقاله‌نویس آمریکایی که رئیس‌جمهور آمریکا را به آزار جنسی متهم کرده است، تهدید به مرگ شده و شب‌ها با اسلحه پر به خواب می‌رود.

قربانی آزار و اذیت جنسی ترامپ شب‌ها با اسلحه پر می‌خوابدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، الیزابت جین کارول، خبرنگار و مقاله نویس آمریکایی که اخیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده، تهدید به مرگ شده و شب‌ها با اسلحه پر می‌خوابد.

جین کارول در مصاحبه با گاردین گفت به دنبال مطرح کردن موضوع آزار و اذیت جنسی از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا او ایمیل‌های تهدید به مرگ دریافت کرده است. او گفت تهدید‌های زیادی را دریافت کرده و دیگر از شبکه‌های اجتماعی خود بازدید نکند و برای اولین بار در زندگیش مجبور شده با اسلحه پر در کنار خود بخوابد.

رئیس جمهور آمریکا حدود دو دهه پیش (اواخر سال ۱۹۹۵ و اوایل سال ۱۹۹۶) جین کارول را در اتاق پرو یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در نیویورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. این زن خبرنگار که هم اکنون ۷۶ ساله است، اعلام کرد: آقای ترامپ در داخل اتاق پرو فروشگاه «برگدورف گودمن» در نیویورک به من حمله کرد. زمانی که اتاق پرو بسته شد، او مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. من در آن زمان ۵۲ ساله بودم.

او در ادامه تأکید کرد: آقای ترامپ وارد فروشگاه شد و از من خواست برای خرید یک هدیه برای یکی از دوستانش به او کمک کنم. من هم که او را شناختم به او گفتم: شما همان سرمایه دار حوزه املاک هستید؟ سپس او از من خواست لباس زنانه تنگی را که انتخاب کرده بود برایش پرو کنم. سپس آقای ترامپ مرا تا اتاق پرو دنبال کرد و در آنجا مرا مورد آزار جنسی قرار داد. من هم به سرعت از اتاق پرو خارج شدم.

کارول گفت که هرگز این اتفاق ناخوشایند را در آن زمان برای پلیس گزارش نکرده و فقط آن را برای دو نفر از دوستانش تعریف کرده است. روزنامه نیویورک مگزین هم با این دو دوست خانم کارول تماس گرفت و آن‌ها نیز تأیید کردند که حدود ۲۰ سال پیش این داستان را از زبان کارول شنیده اند.

دونالد ترامپ هم در واکنش به این افشاگری گفت: من در کل زندگی ام این زن را ندیده ام. او سعی دارد کتاب جدیدی بفروشد. این کتاب باید در بخش کتاب‌های تخیلی به فروش برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
بنازم به اين مهد آزادي كه مردمش از دسشون با وحشت و ترس ميخوابن
آخرین اخبار