پایان رقابت جشنواره شنا پسران در مهاباد با معرفی نفرات برتر

رئیس هیئت شنا شهرستان مهاباد گفت: جشنواره شنا پسران در مهاباد با معرفی نفرات برتر در سطوح مختلف به کار خود پایان داد.

عثمانی آذر رئیس هیئت شنا شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: جشنواره ورزش به مناسبت گرامیداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا در ۳ رده سنی و در دو سطح آزاد و شنا قورباغه برگزار شد که در پایان این نتایج به دست آمد.

وی افزود:در رده سنی ۹ سال و زیر ۹ سال در ۵۰ متر آزاد کژوان جهینی اول شد، ایمان عثمانی آذر به مقام دوم رسید، پارسا شریفی در جایگاه سوم ایستاد و در ۵۰ متر قورباغه هم کژوان جهینی به مقام اول دست یافت ، پارسا شریفی و هیژامسماری به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رده سنی ۱۰ سال در ۵۰ متر آزاد اشکان استوارمقام اول راکسب کرد، ژیلوان جهانگیری دوم شد، احسان ابراهیمی در رتبه سوم جای گرفت . در ۵۰ متر قورباغه هم ژیلوان جهانگیری اول شد، اشکان استوار در جایگاه دوم ایستاد و احسان ابراهیمی به مقام سوم دست یافت.

عثمانی آذر ادامه داد: در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال در ۱۰۰ متر آزاد سالار سیف قاضی در جایگاه اول ایستاد، مبین پیره بابی دوم شد، سه روک جهینی در رتبه سوم جای گرفت. در ۵۰ متر قورباغه هم مبین پیره بابی مقام اول را کسب کرد، سالارسیف قاضی و سه روک جهینی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان به نفرات برتر این رقابت ها گواهی شرکت در مسابقات شهرستان داده شد.

انتهای پیام/ن

اعلام نتایج پایانی جشنواره شنا پسران در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.