به منظور کاهش گزش حشرات خطرناک انجام شد؛

توزیع پشه بند در جنوب کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۹۰۰ تخته پشه بند در مناطق محروم در جنوب استان به ارزش ریالی ۲۲۰ میلیون تومان توزیع شد.

توزیع پشه بند در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: به منظور رسیدگی به وضعیت بهداشت و سلامت مناطق محروم، ۹۰۰ تخته پشه بند در شهرستان‌های رودبارجنوب، ریگان و قلعه گنج توزیع شد.

وی با اشاره به گزش حشرات موزی و خطرناک علی الخصوص عقرب و مار در مناطق گرمسیری افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان در راستای اقدامات بشردوستانه و عام المنفعه با مشارکت و همکاری یکی از خیرین داوطلب هلال احمر استان با تهیه و توزیع پشه بند به یاری کودکان، زنان و سایر اهالی مناطق محروم شتافته است.

وی با اشاره به ارزش ریالی پشه بند‌ها به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان تصریح کرد: در این پروژه محرومیت زدایی، ۷۰۰ تخته پشه بند در مناطق صعب العبور دهستان کوهستان از توابع رودبار جنوب، ۷۰ تخته پشه بند در مناطق کپرنشین چاه دادخدا از توابع قلعه گنج و تعداد ۱۳۰ تخته پشه بند در بین اهالی کپرنشین در مناطق صعب العبور ریگان توزیع شده است.

فلاح با اشاره به ادامه اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی توسط جمعیت هلال احمر استان افزود: یک قطعه زمین و بخشی از مصالح ساختمانی در رودبار جنوب به ارزش اعتبار ۲۰ میلیون تومان برای خانواده‌ای که دارای فرزند بیماری پروانه‌ای بودند، توسط خیر داوطلب خریداری و اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پرداخت هزینه یک میلیون تومان توسط خیر داوطلب جهت فیزیوتراپی برای یک مددجوی محروم در رودبار جنوب تصریح کرد: همچنین یک دستگاه کولر گازی نیز به مبلغ ۴ میلیون تومان خریداری و به این مددجو تحویل داده شد.

انتهای پیام/ح

توزیع پشه بند در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار