رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

تصمیم گیری در خصوص بیت کوین در چند روز آینده

علی مویدی گفت: هر نوع تصمیمی درباره بیت کوین منوط به تشکیل جلسه در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در این رابطه است.

تصمیم گیری در خصوص بیت کوین در  چند روز آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دولت‌ گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌، علی مویدی خرم آبادی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در حاشیه بیست و نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار کرد: در جلسه امروز یکی از موضوعاتی که مطرح شد؛ بحث بیت کوین بود و مقرر شد به لحاظ فعالیت‌های غیرقانونی که در این رابطه به تازگی در جامعه شاهد هستیم، طی چند روز آینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور همه دستگاه‌های مسئول جلسه‌ای را تشکیل دهد و چگونگی برخورد با این فعالیت‌های غیرقانونی بیت کوین را اتخاذ کند.

وی افزود: متخلفان یک تلاطمی را در سطح جامعه ایجاد کردن و مقرر شد در این ستاد جلسه درباره چگونگی برخورد با این افراد برگزار شود.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به باشگاه خبرنگاران درباره تعیین قیمت متفاوت در خصوص مصرف استخراج بیت کوین، خاطر نشان کرد: هر نوع تصمیمی درباره بیت کوین منوط به تشکیل جلسه در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در این رابطه است.

مویدی خاطر نشان کرد:چگونگی و مقابله با متخلفان در جلسه آینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز حتما تصمیم گیری می‌شود، ولی آنچه تا امروز انجام گرفته از منظر دستگاه‌های مسئول اقدامات این افراد غیرقانونی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار