مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان گفت:

هرس درختان خیابان جهان نما همدان به خاطر دفع آفات است

مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان دلیل هرس ۱۰ درخت در خیابان جهان نمای همدان را بیماری آفت کرم خراط دانست.

حرص درختان خیابان جهان نما همدان به خاطر دفع آفات بودآزاد، مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،گفت: این هرس درختان مربوط به سال ۱۳۹۵ است و متاسفانه با شیطنت یکی از خبرنگاران این خبر و عکس آن به دروغ در فضای مجازی به تازگی منتشر شده است.


وی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، این درختان دچار آفت کرم خراط شده بودند افزود: اگر آن‌ها هرس کامل نمی‌شدند این آفت به سایر درختان این خیابان و محیط اطراف آن انتقال داده می‌شدند.


آزاد از باقی ماندن ۴ متر از تنه‌ی هر یک از این درختان خبر داد و گفت: بر اساس طرحی که به شهرداری دادیم تنها تنه اصلی این درختان برای اجرای طرح المان‌های شهرداری و نقش نگاری با چوب در محل باقی مانده است.


وی از کاشت درختان ۶ تا ۷ ساله چنار در کنار تنه درختان بیمار گذشته در این خیابان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۳ اصله نهال کاشته شده در این مکان سبز و بارور هستند.


مدیر عامل سیما و منظر شهرداری همدان ادامه داد: عکس درختان هرس شده و پیش از کاشت درختان جدید متاسفانه از سوی یکی از خبرنگاران استان در فضای مجازی منتشر شده است و این شخص مدعی شده که این درختان را شهرداری و یا آموزشگاه‌های موجود در این منطقه برای دیده شدن بهتر تابلو ها‌ی آن‌ها قطع کرده است.

انتهای پیام/ا


درختان بیمار در همدان هرس شدند

برچسب ها: درختان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.