اخبارحوادث استان مرکزی، در هفدهم تیرماه ۹۸؛

۳ کشته در سانحه رانندگی/فوت کارگر درکانال آب/ کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین از باند مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث امروز، هفدهم تیرماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است.

۳ کشته و یک مجروح در سانحه رانندگی محور فرعی خنداب- قالیباف

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ۳ کشته و یک مجروح در سانحه رانندگی محور فرعی خنداب- قالیباف خبرداد.

سرهنگ کهریزی افزود: در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۱۶:۵۰ دیروز در برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۱۵ محور فرعی خنداب به قالیباف رخ داد، راننده و دو نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باختند و راننده خودروی ۲۰۶ مجروح شد

وی اضافه کرد:علت این سانحه در بررسی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از سوی خودروی ۲۰۶ نسبت به خودروی پراید اعلام شد.

فوت کارگر ساوجی به علت ریزش کانال

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از کارگران اداره آب و فاضلاب به علت ریزش کانال و گرفتار شدن در زیر آوار در یکی از خیابان‌های شهرستان ساوه جان خود را از دست داد.

سرهنگ خلجی افزود: متاسفانه در این حادثه تلاش‌های نیرو‌های امدادی برای بیرون آوردن کارگر گرفتار شده بی نتیجه ماند و جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین از باند توزیع کننده مواد مخدر

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان گسترده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در شهر اراک مطلع شدندو با آغاز تحقیقات نامحسوس پلیس، ۴ فردی که در این خصوص فعالیت داشتند شناسایی و محل فعالیت شان در یکی از محله‌های شهر اراک تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ سپهوند افزود: در مراحل انجام اقدمات پلیس در دستگیری اعضای این باند، ماموران انتظامی دریافتند که این افراد قصد جابجایی مقادیر مواد مخدر را دارند که سرانجام، با تمهیدات صورت گرفته و در حین جابجایی مواد مخدر، همه ۴ نفر دستگیر و مقدار ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین، ۱۶۸ گرم شیشه و دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی اضافه کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اطلاعات شهروندان پیرامون هر گونه جرایم و موارد مشکوک است.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.