اشرف غنی:

طالبان با کشتن غیرنظامیان نمی توانند در مذاکرات صلح امتیاز بگیرند

رئیس جمهور افغانستان در واکنش به انفجار امروز ولایت غزنی تاکید کرد: طالبان نمی‌توانند با هدف قرار دادن افراد غیرنظامی و کودکان در مذاکرات صلح امتیاز به دست آورند..

اشرف غنی: طالبان با کشتن افراد غیر نظامی نمی توانند در مذاکرات صلح امتیاز بگیرندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز انفجاری مهیب در ولایت غزنی به وقوع پیوست که تاکنون دستکم 12 تن شهید و 150 مجروح برجای گذاشته است.

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در واکنش به انفجار امروز ولایت غزنی تاکید کرد که این گروه با انجام چنین حملاتی نشان می دهد که میان گفتار و عملکردشان تناقض جدی وجود دارد.

اشرف غنی اظهار داشت: طالبان نمی‌توانند با هدف قرار دادن افراد غیرنظامی و کودکان در مذاکرات صلح امتیاز به دست آورند.

وی افزود: این عملکرد طالبان جنایت بشری محسوب می‌شود و آنان با انجام این جنایت، یک بار دیگر دشمنی خود را با مردم افغانستان ثابت کردند.

رئیس جمهور افغانستان بیان داشت: طالبان با انجام این حمله انتحاری نشان دادند که گفتار و عملکردشان در تناقض جدی قرار دارد. طالبان در حالی که در دوحه قطر گفتگو می‌کنند، در افغانستان دستشان همه روزه به خون افراد بی‌گناه به ویژه زنان و کودکان آغشته است.

گفتنی است که امروز مذاکرات صلح بین الافغانی میان سیاست مداران افغانستان و نمایندگان طالبان در دوحه قطر آغاز شده است. همچنین دور هفتم مذاکرات طالبان و آمریکا نیز از یک هفته پیش شروع شده و پس از دو روز توقف به خاطر مذاکرات بین الافغانی از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار