برگزاری جشن زیر سایه خورشید در کرمان

به مناسبت دهه کرامت، جشن بزرگ زیر سایه خورشید با استقبال بی نظیر مردم در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید همزمان با دهه‌ی کرامت و در آستانه‌ی ولادت با سعادت امام رضا (ع) دیشب با استقبال بی نظیر مردم در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

وی افزود: این جشن با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد.

اسدی برافراشتن پرچم گنبد منور امام رضا (ع)، برنامه‌های متنوع معنوی و اهدای ۵۵ جایزه از جمله اعزام به سفر زیارتی کربلای معلی، نجف اشرف، مشهد مقدس و توزیع بسته‌های متبرک رضوی را از سایر برنامه‌های این جشن در کرمان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، مولودی خوانی حاج سیدمهدی میرداماد و شعر خوانی حاج مصطفی صابر خراسانی همراه بود.

اسدی یادآور شد: برگزاری این گونه برنامه‌ها به منظور الگو برداری از ائمه اطهار در اصلاح سبک زندگی و افزایش معنویت و فضایل اخلاقی در جامعه برگزار می شود که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید ویژه ای فرمودند.

وی افزود: شعور معنوی باید از طریق نهاد‌های اجتماعی گسترش یابد.

انتهای پیام/ب

استقبال کرمانی‌ها از جشن زیر سایه خورشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار