شفر: از برد تیم‌های کوچک خوشحال می‌شوم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هنوز انتظار شگفتی در جام ملت‌های آفریقا وجود دارد و من از این موضوع خوشحال می‌شوم.

شفر: از برد تیم‌های کوچک خوشحال می‌شومبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران که به تازگی هدایت تیم فوتبال بنی یاس امارات را برعهده گرفته است در مصاحبه با سایت «بوابه اخبار الیوم» درخصوص حذف تیم ملی مراکش از مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ توسط بنین اظهار داشت: تیم ملی مراکش ستارگان بزرگی دارد که این بازیکنان در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند. بعضی از این بازیکنان مورد توجه بزرگترین باشگاه‌های دنیا نیز هستند. در مقابل تیم ملی بنین برای اولین بار به یک هشتم نهایی صعود کرده است و تاریخ زیادی در فوتبال آفریقا ندارد.

شفر گفت: البته تیم ملی بنین منظم بازی کرد و تمام فضا‌ها را از بازیکنان مراکش گرفت. این تیم بلد بود که مقابل یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره از بازی‌ها چگونه بازی کند؛ و به شکل یک تیم واحد مقابل مراکش بازی کردند. در طرف مقابل تیم مراکش با وجود داشتن ستاره‌های زیاد، نظم تیمی خود را از دست داد روحیه بردن در این بازی را نداشت.

شفر ادامه داد: خوشحال شدم وقتی یک تیم بدون افتخار و کوچکی در یک بازی قاره ای، مقابل تیم سرشناسی مثل مراکش پیروز شدچرا که جادوی فوتبال را در چنین بازی‌هایی می‌توان مشاهده کرد.

شفر که سابقه هدایت تیم ملی کامرون را دارد درباره بازی امشب ایم تیم مقابل نیجریه خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی در تیم ملی کامرون وجود دارد که در بازی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود. همه چیز نشان دهنده‌ی این است که بازی سختی برای کامرون در پیش است. هنوز احتمال شگفتگی در این بازی‌ها وجود دارد.


بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی فینال جام حذفی فلسطین را لغو کرد

فدراسیون فوتبال برزیل شایعه جدایی تیته را رد کرد

مدافع هامبورگ هم تیمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شد


انتهای پیام/

اظهارات شفر درباره جام ملت های آفریقا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار