فرمانده سپاه ثارالله کرمان مطرح کرد؛

ما برای انتخابات چوب حراج به سپاه نمی زنیم

سردار ابوحمزه در خصوص حمایت سپاه از کاندیدای خاصی در انتخابات گفت:به هیچ عنوان وارد این مصداق نمی‌شویم، نهایت ۱۰ نفر در استان انتخاب می‌شوند ما چوب حراج به سپاه نمی‌زنیم وظیفه ما ایستادگی در مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان فهرج و اقشار مختلف مردم و سران عشایر و طوایف با اشاره به برگزاری انتخابات دوم اسفند نمایندگان شورای اسلامی به وظایف سپاه در زمینه آگاهی بخشی و بصیرت بخشی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و معرفی ملاک‌ها و معیار‌های نماینده اصلح پرداخت و گفت: وظیفه سپاه آگاهی و بصیرت بخشی دیدگاه امام ، رهبری ، ولایت و اسلام به مردم است و یکی دیگر از وظایف سپاه دعوت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای است و ملاک و معیار‌های کاندید‌های اصلح را به مردم معرفی کند.

وی در ادامه به شرایط کاندید‌های اصلح پرداخت و گفت: مومن، متدین، انقلابی، ولایی، کاردان، مجرب، شجاع، پاک دست، از خانواده اصیل، مردم دار باشد، به دنبال منافع اقتصادی خود و مواضع فتنه گران و استکبار جهانی نباشد، ساده زیست باشد و به دنبال حفظ گروه و جناح خود نباشد.

ابوحمزه در ادامه به وظایف قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کار نمایندگان تصویب قانون، نظارت بر اجرای قانون و استیضاح و انتقال مشکلات مردم و حوزه انتخابی خود است.

وی اظهارداشت: سپاه و بسیج به هیچ عنوان وارد مصداق نمی‌شود به فلان شخص یا به فلان حزب رای بدهید، نه با شخص و نه با حزب کار داریم، کسانی که در سپاه هستند حق ورود در مصداق و معرفی کسی را ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه به پاسخ به کسانی که ادعا کردند که سپاه گفته بروید کاندید شوید صریحا اظهارداشت: سپاه یا بسیج هیچ کس را تایید یا رد نمی‌کند، چون تایید یا رد افراد بر عهده سپاه نیست، وظیفه سپاه و بسیج ایستادگی در مقابل دشمن و حفظ ارزش هاست نه جزب گروه و جناح، اما چارچوب و معیار‌ها را می‌گوییم.

وی مجددا تاکید کرد: به هیچ عنوان وارد این مصداق نمی‌شویم، نهایت ۱۰ نفر در استان انتخاب می‌شوند ما چوب حراج به سپاه نمی‌زنیم وظیفه ما ایستادگی در مقابل دشمنان است.

ابوحمزه همچنین در ادامه صحبت هایش به مسئولین این شهرستان توصیه کرد اگر می‌خواهید موفق شوید جهادی مشکلات را مدیریت کنید.

وی شاخص‌های یک مدیر جهادی را کار، تلاش، علم، تدبیر، ارتباط باخدا و درایت بیان کرد و از مسئولین خواست با مدیریت جهت آبادانی این منطقه تلاش کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان از مردم خواست تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرید ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی توسط آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از برنامه‌های آنان است و در شرایط کنونی باید به قدرت در مقابل دشمن ایستاد.

وی اظهارداشت : در شرایط کنونی دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین تشیع و تسنن و ایجاد نزاع و درگیری است و شیعه و سنی با وحدت و همدلی باید در مقابل دشمنان بایستند و دشمن به دنبال بزرگ کردن اختلافات است و درگیری طایفه‌ای و قومی در دستور کار دشمنان است.

  ابوحمزه در ادامه بر رفع مشکلات ازدواج جوانان تاکید کرد و در زمینه آسیب‌های فضا‌های مجازی مطابی بیان کرد و گفت: فضای مجازی دو روی سکه است یک قسمت مثبت و یک قسمت منفی، درجنبه مثبتش می‌توان در زمینه علمی، آموزشی، تحقیقات و ابداعات استفاده کنیم، جنبه منفی عکس‌های مبتذل، سریال‌های مبتذل، آموزش مستهجن و آشپزی‌های جهت دار، کشاندن خانواده‌ها به سمت فساد و ابتذال است.

وی یادآور شد : درکسانی که فیلم و سریال مستهجن نگاه می‌کنند ۳ اثر منفی ایجاد می‌شود ۱-افزایش خشونت ۲ -افزایش شهوت ۳-افزایش ترس و استرس.

انتهای پیام/ی

آموزش آشپزی های جهت دار در فضای مجازی

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ تير ۱۳۹۸
واقعا درسته چون هر کس فقط تا شب انتخابات خودش رو نزدیک به بسیج میدونه به محض انتخاب فراموش میکند کی زحمت کشیده. حتی به خودشون زحمت تشکر نمیدن یا یک قانون حمایتی تصویب نمیکنند