تاپایان ماه مشکل آب شهر کرمان برطرف شود

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت: باتوجه به اعلام وضعیت شرکت آب منطقه ای کرمان ،امیدواریم تا پایان ماه آب ۵ حلقه چاه جدید به شهر کرمان افزوده شود.

تاپایان ماه مشکل آب شهر کرمان برطرف شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در استان که با حضور استاندار کرمان وجمعی از مدیران قرارگاه خاتم در استان در استانداری کرمان برگزار شد، گفت این روزها اولویت کار در کرمان حل مشکل آب شرب  است.

وی در خصوص پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا نیز اظهارداشت: از جمله اقداماتی که باید انجام شود تامین اعتبار به صورت ملی است تا قرارگاه بتواند به کار خود ادامه دهد.

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس افزود : در ارتباط با تونل انتقال آب نیز تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است که باید توجه داشت هر طرحی که اجرا می‌شود ابتدا میزان ضرر وزیانش مشخص شود، بنابراین کارشناسان باید نظرات خود را مطرح و تصمیمات لازم گرفته شود.

پور ابراهیمی یادآور شد: در نیمه دوم امسال افتتاح خط لوله آب از بندرعباس صورت خواهد گرفت و تا ۴ سال آینده نیاز شرکت مس به آب از نیاز کنونی کمتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: همزمان با کار عملیاتی خط انتقال اول خط انتقال دوم هم آغاز شده و تلاش بر این است که بخشی از کمبود آب در مرکز کشور برطرف شود.

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس بیان داشت : توافقاتی در کرمان و به ویژه راور برای راه اندازی هلدینگ معدنی در راور و فاینانس فولاد بافت صورت گرفته و قرارگاه در این مورد کمک فراوانی کرده است.

پورابراهیمی اظهار داشت: امیدواریم در بخش‌های اقتصادی و سازندگی بتوانیم تعاملی بیش از گذشته برای آغاز تحولاتی خوب با قرارگاه خاتم الانبیا داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اولویت این روزهای کرمان تامین آب شرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.