دیدار و گفتگوی سرپرست وزارت خارجه افغانستان با سفیر آمریکا در کابل

صلاح الدین ربانی، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، با جان بس، سفیر ایالات متحده آمریکا در کابل دیدار کرد.

دیار و گفتگوی سرپرست وزارت خارجه افغانستان با سفیر آمریکا در کابلبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، صلاح الدین ربانی، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، با جان بس، سفیر ایالات متحده آمریکا در کابل دیدار کرد.

سفیر آمریکا در این دیدار اظهار امیدواری کرد که هفتمین دور مذاکرات بین نمایندگان آمریکا و طالبان در قطر نتیجه خوبی در پی داشته و نقطه آغازی برای گفتگوهای بین الافغانی باشد.

بر اساس معلومات وزارت امور خارجه افغانستان، جان بس گفته است که طرف آمریکایی در گفتگوهای قطر روی توافق بر هر چهار موضوع کلیدی شامل مذاکره تاکید دارد و روی هیچ موضوعی به تنهایی توافق صورت نخواهد گرفت.

وزیر امور خارجه افغانستان نیز در این دیدار در مورد سفر اخیرش به آلمان و گفتگو هایش با مقامات آلمانی پیرامون نقش آن کشور در پروسه صلح معلومات داده است.

طرفین همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و گفتگوهای بین الافغانی که قرار است در تاریخ ۷ ـ ۸ جولای به ابتکار مشترک دولت قطر و آلمان در دوحه برگزار گردد، بحث و تبادل نظر نموده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار