کاروان پیاده روی حرم تا حرم عنبرآبادی‌ها به ده زیار رسید

کاروان پیاده روی مشهد مقدس حرم تا حرم عنبرآبادی‌ها به ده زیار خاستگاه تعزیه کرمان رسید.

کاروان پیاده روی حرم تا حرم عنبرآبادی‌ها به ده زیار رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان از کاروان پیاده روی حرم تا حرم عنبرآباد امروز عصر در روستای ده زیار کرمان استقبال شد.

کاروان پیاده روی عنبرآباد برای چهارمین سال متوالی است که از مرقد مطهر سیدعبدالله بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد حرکت خود را به سمت حرم امام رضا (ع) انجام می‌دهد.

حجت الاسلام امیر اسکندری روحانی کاروان حرم تا حرم عنبرآباد اظهار داشت: این کاروان از ۴ تیر حرکت خود را آغاز کرده و امروز هشت روز است که پیاده روی میکنند.

وی هدف از راه اندازی کاروان پیاده روی را زنده نگه داشتن یاد اهل بیت عصمت و طهارت (س) عنوان کرد و گفت: جذب جوانان برای آشنایی با سیره اهل بیت (ع) از دیگر اهداف راه اندازی هر ساله کاروان پیاده روی حرم تا حرم است.

اسکندری با بیان اینکه در طول مسیر پیاده روی برنامه‌های فرهنگی برای اعضای کاروان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: زیارت قبور مطهر شهدا، برگزاری نماز جماعت، قرائت ادعیه و زیارت عاشورا در طول مسیر پیاده روی بخشی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی اجرا شده است.

حمید آزادی مدیر کاروان حرم تا حرم عنبرآباد نیز با اشاره به تعداد ۵۰ نفری کاروان گفت: خوشبختانه تمام اعضای کاروان در سلامت بوده و با روحیه معنوی بالایی این مسیر را طی می‌کنند.

وی با قدردانی از استقبال باشکوه مردم ده زیار از کاروان پیاده روی افزود: مردم به عشق اهل بیت (ع) در همه جا از کاروان به خوبی استقبال کردند و این حرکت فرهنگی مذهبی را قدر دانستند.

گفتنی است کاروان پیاده روی حرم تا حرم عنبرآباد که به نام شهید محمد گلشنی حرکت می‌کند، تاکنون حدود ۴۰۰ کیلومتر راه را طی کرده و روز ولادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس می‌رسد.

انتهای پیام/ح

کاروان پیاده روی تا حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار