پروژه راه آهن اردبیل در سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد

معاون راه آهن شرکت ساخت وتوسعه زیر ساخت و امور زیر بنا‌های حمل و نقل کشور گفت: پروژه راه آهن اردبیل – میانه در سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس خطیبی، معاون راه آهن شرکت ساخت وتوسعه زیر ساخت و امور زیر بنا‌های حمل و نقل کشور ظهر امروز در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل – میانه با اشاره به اینکه ۱۰شرکت پیمانکاری دلسوزانه بطور شبانه روزی در این پروژه فعالیت دارند گفت: با پیشرفت خوبی که کارگاه‌ها و قطعات دارند افتتاح پروژه راه آهن اردبیل طبق برنامه زمان بندی در سال ۹۹ اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه این پروژه دارای ۶۲دستگاه تونل بطول ۲۴کیلومتر است اعلام کرد و افزود: در طول این مسیر تا بحال ۲۱کیلومتر از تونل‌ها حفاری شده و ۳ کیلومتر نیز ضمن حفاری با متد‌های پیشرفته قالب بندی می‌شود.

معاون راه آهن شرکت ساخت وتوسعه زیر ساخت و امور زیر بنا‌های حمل و نقل کشور گفت: در اجرای عملیات زیرسازی این پروژه ۶۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و هزار و ۵۳۰ نفر نیروی انسانی اعم از کارگری و مهندسی فعالیت دارند و به اتمام پروژه طبق برنامه زمان بندی شده خوشبین هستیم.

خطیبی افزود:پروژه راه آهن اردبیل یکی از محور‌های سخت صعب العبور بوده، اما دغدغه‌های مالی و بیشتر موانع طبیعی با حمایت‌هایی که از آن می‌شود مرتفع شده است.

وی اظهار کرد: تقریبا عملیات زیر سازی بیش از ۱۰۰کیلومتر از مسیر در نیمه دوم سال جاری به اتمام می‌رسد و در صورت مناسب بودن شرایط جوی عملیات ریل گذاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

آغاز ریل گذاری پروژه راه آهن اردبیل - میانه

برچسب ها: راه آهن ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار