نبی: اطراف استانبول اردو برگزار می‌کنیم/ کالدرون کارنامه درخشانی دارد/ بین اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ۲ دستگی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: علیپور و بیرانوند در پرسپولیس می‌مانند و امروز هم سر تمرین رفتند. البته آن‌ها به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ۱۰ روز مرخصی داشتند. تمام بازیکنانمان سر تمرین هستند.

او درباره اینکه اگر گابریل کالدرون بازیکن جدیدی بخواهد باشگاه چه کاری می‌کند، گفت: با توجه به اینکه در طول فصل جذب بازیکن آزاد است اگر او نیاز داشته باشد، باشگاه بازیکن جدید جذب می‌کند.

نبی درباره محل برگزاری اردوی پرسپولیس اظهار داشت: کالدرون و عرب به تازگی از کمپ کردان کرج بازدید کردند و از این مجموعه رضایت داشتند، اما به دلیل اینکه باشگاه سپاهان همزمان با زمان مدنظر ما برای برگزاری اردو در کردان، اردو دارد کار غیر اخلاقی است که بخواهیم به این کمپ برویم. به همین دلیل قرار شد در یکی از شهر‌های استانبول ترکیه اردوی خود را برگزار کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا قرار است این تیم ۱۵ تیر به اردوی ترکیه برود، گفت: امروز کالدرون و عرب تاریخ برگزاری اردو را قطعی می‌کنند.

او درباره اینکه برای برگزاری اردوی ترکیه مجوز‌های لازم از شورای برون مرزی اخذ شده است یا نه، توضیح داد: هر تیمی برای اعزام به سفر‌های خارجی باید از شورای برون مرزی مجوز بگیرد. طبیعی است محل‌هایی که شرایط کافی و لازم را برای برگزاری اردوی تیم‌های ایرانی نداشته باشند، بحث سفرمان به آنجا منتفی می‌شود.

نبی درباره نارضایتی برخی هواداران پرسپولیس از انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به کارنامه کالدرون، او بهتر از سایر گزینه هایمان بود. کالدرون در تیم‌های ملی مختلف بوده است و وقتی تیم ملی عربستان را به جام جهانی رساند خودش از این تیم جدا شد. این موضوع به معنی ضعف او نیست. شاید کالدرون با برخی تیم‌ها برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است و نباید یک طرفه قضاوت کرد.

او ادامه داد: کارنامه کالدرون کاملا درخشان است و فکر می‌کنم باشگاه با در نظر گرفتن نکات فنی با او به توافق رسید. امیدوارم این تفاهم در آینده سبب شود پرسپولیس روز‌های اوجش را ادامه بدهد.

نبی درباره اینکه آیا یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم به علی دایی پیشنهاد داده است، گفت: به دایی پیشنهاد ندادیم. آنچه در هیئت مدیره مصوب شده بود ابتدا مذاکره با یحیی گل محمدی و سپس مربیان خارجی بود و برهمان اساس کار را انجام دادیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مطرح شدن بحث ۲ دستگی بین اعضای هیئت مدیره و حتی تلاش خودش برای مدیرعاملی در پرسپولیس گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. با همین اعضای فعلی و ایرج عرب چندین روز است جلسه برگزار می‌کنیم و کار را پیش می‌بریم.

او درباره اینکه آیا قرارداد گابریل کالدرون امضاء شده است یا خیر، بیان کرد: این سوال را از مدیرعامل باشگاه بپرسید.

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال درباره محرومیت پنج ساله علی کفاشیان و عباس ترابیان از سوی کمیته اخلاق اظهار داشت: من در فدراسیون فوتبال نیستم و این موضوع را باید از مسئولان فدراسیون بپرسید.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

بیرانوند بالاخره راهی تمرین پرسپولیس شد

جلسه سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیسی‌ها/ بیرانوند ماندنی شد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار