جابجائی بیش از ۴۳ هزار نفر مسافر در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: بیش از ۴۳ هزار نفر مسافر در فصل بهار در شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل پارس آباد گفت: بیش از ۴۳ هزار نفر مسافر در فصل بهار در شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

وی از فعالیت ۱۱شرکت حمل و نقل بار و ۶ شرکت حمل و نقل مسافر در شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود:جهت حمایت و رضایتمندی رانندگان حمل بار و کالا و مسافر تعداد ۷۷۰ حلقه لاستیک در سه ماهه نخست سالجاری توزیع شده و ۷۹هزار تن بار نیز توسط رانندگان پرتلاش در این شهرستان جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اجرای شیار لرزاننده طولی ۶۵ هزار متر طول جهت جلوگیری از خروج وسیله نقلیه بدلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان گفت: عملیات اصلاح و رفع افتادگی شانه راه از سه راهی سربند تا زیوه بطول ۶۵ کیلومتر در فصل بهـار انجام شده است.

آذری حفظ و نگهداری حریم راه‌ها را خط قرمز راهداری دانست و افزود: در مدت یاد شده از ۲۳مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده و گشت‌های راهداری شبانه روزی در جهت حفظ و صیانت از این حریم جاده با جدیت فعالیت می‌کنند و به با هر تخلفی به شدت برخورد می‌نمایند.

وی با اشاره به لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز با ۶۵۰ تن آسفالت تصریح کرد: ۱۸۵ تابلو، علایم راهنمایی و رانندگی و ۳۵عدد بنر جهت جلوگیری از تصادفات در حوزه استحفاظی شهرستان به ویژه محــور پارس آباد به زیوه نصب شده است.

انتهای پیام/ح

فعالیت شرکت های حمل و نقل بار و مسافر در پارس آباد

برچسب ها: حمل و نقل ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.