جریان نفوذ در شبکه اقتصادی کشور؛

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با ۱۶ مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

این روز‌ها خبری مبنی بر نفوذ یک زن به بدنه وزارت نفت و ارتباط با ۱۶ نفر از مدیران این وزارتخانه صدر اخبار را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها خبری مبنی بر نفوذ یک زن به بدنه وزارت نفت و ارتباط با ۱۶ نفر از مدیران این وزارتخانه صدر اخبار را به خود اختصاص داد. خبری که برای نخستین بار از سوی دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسانه‌ای شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در این باره گفته بود: اخیرا نهاد‌های امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند. در راس این باند خانمی قرار داشت که با نفوذ بین ۱۶ نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده بود و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند. مقامات این وزارتخانه با همراهی این خانم تصمیمات غلطی را در جهت خواسته‌های دشمن و برعلیه منافع ملی کشور اتخاذ می‌کردند.

همچنین ابوالفضل ابوترایی نماینده نجف‌آباد در مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه این خانم تبعه ایران و نفوذی بوده است، می‌گوید: این فرد با ۱۶ مدیر وزارت نفت در ارتباط بوده و قصد تأثیرگذاری بر آن‌ها را داشته است.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه وزارت نفت در دوران تحریم پاشنه آشیل کشور است، افزود:، چون کشور ما براساس درآمد‌های نفتی اداره می‌شود وزنه نفت در کشور ما بسیار مهم است که استکبار سعی می‌کند با تاثیرگذاری بر این وزارتخانه فروش نفت کشور را مختل کند.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

اما نخستین واکنش از سوی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت رسانه‌ای شد؛ کسری نوری در این باره گفت: چنین موردی واقعیت ندارد و حتما امروز در اسرع وقت اطلاعیه جامعی صادر خواهد شد.

دو روز بعد از این اظهارات، شانا (خبرگزاری وزارت نفت) از قول حسین حاجی‌حسینی، رئیس سازمان حراست صنعت نفت نوشت: «در خصوص اظهارات آقای حاجی دلیگانی، نماینده محترم مردم شریف شاهین‌شهر و آقای ابوترابی، نماینده محترم مردم شریف نجف‌آباد که اعلام کرده‌اند اخیراً (تاکید می‌شود اخیراً) نهادهای امنیتی اعضای باند نفوذ در وزرات نفت را دستگیر کرده‌اند، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند، وزارت نفت و سازمان حراست این وزارتخانه از چنین خبری بی‌اطلاع بوده و هیچیک از مدیران ارشد و تصمیم‌گیر وزارت نفت تاکنون در این مورد احضار یا بازداشت نشده‌اند و هیچ تذکر بازدارنده‌ای نیز در این باره از طرف نهادهای امنیتی به مسئولان ذی‌ربط در این وزارتخانه، داده نشده است.»

حملات به زنگنه سیاسی است

از سوی دیگر برخی نمایندگان نزدیک به طیف وزیر نفت معتقدند این اخبار حمله سیاسی به زنگنه است و واقعیت ندارد. جهانبخش محبی‌نیا، نایب‌رئیس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم، درباره حملات اخیر به وزارت نفت، می‌گوید: از وزیر نفت دفاع نمی‌كنم؛ اما امروز نگاه سیاسی به كارهای اجرائی هر نوع ایجاد عقده سر راه نیروهای اجرائی كشور را به‌هیچ‌وجه منصفانه و مبتنی بر عقل نمی‌بینم. درباره برخی از اتهامات وارده، باید خدا را در نظر گرفت، این‌طور نیست كه برخی می‌گویند.

عبدالحمید خدری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر نفت در سخت‌ترین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی سکان‌دار وزارت نفت است، گفت: متأسفانه هجمه‌های اخیر به وزیر نفت کاملا سیاسی، هدف‌دار و هدفمند است.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به اینکه امروز وزارت نفت در خط مقدم مقاومت در مقابل تحریم‌ها و تهاجم دشمن قرار دارد، گفت: در‌حالی‌که صنعت نفت از سوی دشمنان خارجی مورد تحریم قرار گرفته است، برخی در داخل به ‌صورت هدفمند هجمه‌های بی‌سابقه‌ای را به وزیر نفت آغاز کرده‌اند.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید یک‌صدایی در داخل کشور از سوی مسئولان شنیده شود، افزود: این‌گونه هجمه‌های داخلی به وزیر نفت منطقی نیست. امروز وزارت نفت نوک پیکان حملات دشمن و در خط مقدم مبارزه قرار دارد؛ از‌این‌رو همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس، قوه قضائیه، صداوسیما و... باید از این وزارتخانه حمایت کنند.

وزیر نفت: من جا نمی‌زنم!

ماجرای خانمی که با ۱۶ مدیر ارشد وزارت نفت ارتباط گرفته بود، به حاشیه جلسه هیئت دولت نیز کشیده شد. بیژن زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون برخی فعالیت‌های وزارت نفت با تاکید بر این که من مقاومت می‌کنم و از این مسائل جا نمی‌زنم، اظهار کرد: اگر این دوستان وقت ما را نگیرند و بگذارند کار کنیم به امید خدا بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

ربیعی: وزارت اطلاعات در حال پیگیری موضوع است

علی ربیعی در نشست خبری چهارشنبه 5 خرداد در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت اخیر یک خانم که با وزارت نفت در ارتباط بوده است اظهارکرد: این خانم کارمند یک شرکت اروپایی است. معمولاً این شرکت‌های خارجی که با دستگاه‌های اجرایی کار می‌کنند اطلاعات را نیز جمع‌آوری می‌کنند ولی اینکه جمع‌آوری این اطلاعات اقدام جاسوسی است یا خیر به بررسی نیاز دارد.

وی ادامه داد: البته اینگونه بیان شد که این خانم با ۱۶ فرد در ارتباط بوده است که بیان این مسئله به این شکل یک بیان اسلامی نیست. وزارت اطلاعات بررسی بیشتری را دارد انجام می‌دهد و قوه قضائیه نیز نتیجه را اعلام خواهد کرد.

دادستان کل کشور: دستگاه‌های امنیتی در حال تحقیقات روی موضوع هستند

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی درباره "یک زن نفوذی در وزارت نفت و دستگیری یک مقام نفتی» اظهار کرد: پرونده‌های این چنینی که در دادسرا تشکیل می‌شود تا زمانی که مشمول تحقیقات هستند و بازپرس تحقیقات لازم را انجام می‌دهد، نه به موجب قانون مجاز هستیم که آن را افشا کنیم و نه مصلحت مجموع کشور است که بخواهیم آن‌ها را دنبال کنیم و یا اطلاعات ناقص را در اختیار دیگران بگذاریم.

وی افزود: یک جرمی واقعی شده است و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و قضائی به آن ورود پیدا کردند و باید تحقیقات تکمیل شود و وقتی به مرحله‌ای رسید که قابل نشر بود، قطعاً منتشر خواهد شد.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

حق با چه کسی است؟

دادستان کل کشور و سخنگوی دولت در حالی اصل جرم و پیگیری‌های وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی را تایید کردند که برخی نمایندگان و چهره‌های نزدیک به وزارت نفت در تلاشند تا اینکه جرم را سیاسی جلوه دهند. به نظر می رسد تا اعلام نظر قطعی دستگاه‌های امنیتی باید منتظر ماند و دید حق با کدام گروه است؛ ناقلین خبر یا حامیان وزارت نفت.

البته تا لحظه نگارش این گزارش هیچ واکنش رسمی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی صورت نگرفته اما حاجی دلیگانی در پایان گفتگوی خود با خبرگزاری فارس از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای برخورد با باند مذکور قدردانی کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
باید اعدام
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۷:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۸
با سلام تاریخ:06/04/1398
حقیردارای مدرک لیسانس برق داشتن سابقه 8 سال کار که متاسفانه 6سال برایم بیمه لحاظ شده و در تاریخ19/1/97در حین مراجعت به محل کار دکل۲۲فتح بر اثر واژگونی سرویس ایاب و ذهاب شرکت ملی حفاری ایران که زیر مجموع شرکت نفت است دچار حادثه شدم و پیرو این تصادف سخت و مجروحیت جسمی از ناحیه خون ریزی مغزی وشکستکی قفسه سینه وشکستگی ترقوه وکمرو گردن وغیره نیز شدم و همچنان بهبود نیافته ام و تحت درمان هستم و تحمل خسارات مالی و ضرر شدم و هیچ گونه مساعدتی در حق اینجانب جهت کاهش مشکلات جسمی و روحی و مالی نیز نشده به علت اینکه کارگری موقت محلی برای پیمانکار ملی حفاری اهواز مشغول بکار بودم شامل مزایای مربوطه جهت برخورداری از دریافت حقوق و تسهیل و دردرمان و امورات مربوطه نشدم پیمانکار مسئول بنده زیر مجموعه شرکت ملی حفاری بوده است و از جذب بنده خودداری می نماید.و جالبه آنکه در حال استخدام رسمی در ملی حفاری با کد 33000 و 44000 هستند که آشنابازی می نمایند تاکنون هیچ استفاده ای از مزایای مذکور بیمه حادثه ، حقوق و...برای بنده لحاظ نشده است. حتی حقوق 2ماه قبل از حادثه وعیدی وپاداش سال قبل حادثه را توقیف کردندوتمام هزینه های درمان را از جیب خودم پرداخت میشود.و ازجذب بنده خودداری می نمایند چون در تصادف ازمرگ نجات یافتم و سرگردان شدم واکنون احتیاج شدید به استخدام و ادامه کار برای امرارمعاش عائله تحت تکفل والدین سالمند و سپس انجام ازدواج ،رفع مشکل اجاره نشینی خانواده ام را دارم
Iran (Islamic Republic of)
گروسی
۱۶:۵۹ ۰۷ تير ۱۳۹۸
بیشتر اون مدیران نا لایق مستحق مجازات هستن
من به شخصه اعتقادم این هست که هر کسی لیاقت مدیر بودن رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۴۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
حکم جاسوسی اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
حکم جاسوسی اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
من میدونم این خانم کی هستش از عناصر اصلی پروژه نفوذ است باید اعدام شود
Germany
تنها
۰۸:۴۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
مسولین خواهشمندیم جلوی این فساد آبروریزی هاروبگیرن با این جور مردان باید برخورد قانونی بشه نه فقط تو وزارت نفت بلکه درهمه جا حتی فضاهای مجازی که الان واقعن این زنها شدن بلای زندگی خیلی از ما زنان خانه داری که فقط سرشون تولاک زندگی خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
واقعن جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
واقعاً متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
اقایان حاجی وابوترابی وخانم سعیدی نمایندگان شاهین شهرومیمه .نجف ابادومبارکه که این روزها خیلی سروصدا میکنند چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۷ تير ۱۳۹۸
چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۰۲:۴۹ ۰۷ تير ۱۳۹۸
به نظر من دستگاه اطلاعات در همه وزارتخانه ها و نهادها مامور مخفی داشته باشه کسانی که به ملتش و کشورش خیانت میکنه با قاطعیت برخورد کنه در هر جای چنین جاسوسی صورت گرفت اول از همه مدیران اون نهاد برکنار بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
چرا آقای زنگنه استیضاح نمیشن؟
Iran (Islamic Republic of)
بهنام رضایی
۰۰:۵۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
خدا پدر بچه های اطلاعات را بیامرزد اگه اینا نبودند تکلیف ملت بااین همه دزد ومنافق چه میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۷ تير ۱۳۹۸
همه این کارها زیر سر امریکا و اسرائیل هستش.لطفا فریب اینها رو نخورید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام بر دوستان نیازی به پیگیری نداره باید کسانی که اینطور به دام یه زن میفتن و مملکتو به بازی میگیرن باید اعدام شن تا درس عبرتی برا دیگران باشه تا مملکت را به خاطر سود خودشان به بازی نگیرند چون جیب پر پول دارند به فکر مردم بیچاره نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
این خانوم باید اعدام کرد تا بقیه حساب شون دستشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ذ
۲۲:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
به هرحال پای یک زن درمیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اون زن کی بوده که ۱۶ نفر رو تونسته بکشه سمته خودش. عجب ادمایی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
تاکی‌باید‌چوب‌نتونم‌کاری‌خودمونو‌بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ارتش بیست میلیونی
۲۱:۱۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هرلحظه قیمتهای طلا سکه ووووو
روبه افزایش هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هرکس براخودش یه سازمیزنه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وزارت نفت
اصلا هم پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چشم ما روشن
اگر ایمان نباشد هر چیزی ممکن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
این زن اسم نداره همچنین این 16نفر اسم ندارند
چرا اسمهای اینارو فاش نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۷ تير ۱۳۹۸
مگه کلا تو وزارت نفت چند نفر هست ؟
Canada
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
بهترین توصیه به ایرانیان .شلوع اش نِکنید .شناخت انسانها مخصوصا زن جماعت سخت است و تشخیص جاسوس سخته تر .در هر صورت عقل سالیم میگه که در پست های حساس خیلی باید هوشیار باشیم .متاسفانه الان جاسوس بخاطر پست و مقام و پول زیاد شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
آره راست میگه . من خودم حواسم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
رای غلط همین است گوش نکردن به حرف رهبر همین است
Iran (Islamic Republic of)
سپید
۱۸:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
راست میگهههههه
مسعولای عزیز وزارت نفت همه بیگناهناااا !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفى
۱۸:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
به نظر هر ادمى از خودش بپرسه من خودم كجاى اين معركه ام. زن ومرد هم نداره.اين مشكلات مثل بازى دومينو ميمونه اوليش بيفته بقيه هم دنبالش ميرن پايين.اقا اصل ماجرا سيستم مشكل داره متسفانه.حضرت اقا هم به اين اشاره كردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
حکم این افراد سنگسار است
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
من الان فکر اینم که با پراید باید مثل روزای دیگه برم تو اسنپ کار کنم تا بتونم شکم زن و بچه رو سیر کنم و اگه تهش چیزی موند پوشک و... که خیلی ضروریه بخرم، با اینکه ۲ شبه نخوابیدم و کار میکردم. مثل من تحصیلکرده ی بیکار زیاده. اون ۱۶ مقام مقام ارشد که نتونستن درست و غلط را از هم تشخیص بدن وقتی با پارتی میان جای امثال ما جوونا رو میگرین میشن مدیر ارشد، ما میشیم راننده. اون زن اگه نبود چهره ی واقعیه مدیران فاش نمیشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
فقط تاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
واقعا علی برکه الله
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۷:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
شهدا ماشرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۷:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
علی برکت لا
Iran (Islamic Republic of)
مرده متحرک
۱۷:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
آقای عزیز شما که همه را اعدام میکنید اگر آقای ریسی مثل شما و افکار شما رفتار کنه اونوقت دیگه رییس قوه قضاییه نمیشد هر جرمی برسی می خواد و بعدش واقعا وجدانا ی نگاهی به اعمال خودمون کردی شاید ما هم اعدامی باشیم ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۱۷:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
مگه میشع مگه داریم یه زن شانزده مرد رو فریب بده .واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
جاسوسان همه جا جولان میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
Said kiyanpor
۱۶:۳۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
عجیب نیست،خوب وقتی یکسری سرگرم اختلاص و رانت بازی و سفر های خارج و فرستادن فرزندانشان به جاهایی که ماهآ توی خواب هم نمی‌بینیم.و.... هستن خوب ما مردم شریف و فهیم و همیشه در صحنه باید این درک و داشته باشیم که زیادی از مسولین انتظار نداشته باشیم.خوب ژن خوب اینجوری هست .
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اگر واقعیت داشته باشد هم نمایندگان که حامی وزیر وهم زنگنه و این هیفده نفر باید به سزای اعمالشان برسید. وحکم خائن مفسد فی الارض اعدام خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کسی که دلسوز کشور است قبل از جار و جنجال باید تمام مدارک و اسناد خود را مبنی بر وقوع جرم و خیانت ووو به دستگاههای امنیتی و قضایی بدهد تا بررسی شود و منتظر برخورد دستگاه قضایی باشد و از التهاب آفرینی پرهیز نماید و لذا تجربه ثابت کرده که بیشتر این جنجالها ناشی از جناحبازی و سیاسی بازی است و مردم هم با حس ششم خود درک می کنند . من از دولت دفاع نمی کنم لیکن باید در تمام اقدامات و صحبت ها و موضع گیری ها قبل از هرچیز مصلحت نظام و کشور را در نظر گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ تير ۱۳۹۸
باشه بعد از این حتما با تو هماهنگ میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۶:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
زنگنه باید استعفا بده هر چه سریعتر
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۸
زنگنه باید هرچه زودتر پاسخگو بشه , البته اون وزرائی که قبلاً استعفا دادند هم , همچنین
France
میهن
۱۶:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
روی سخن من با افراد نالایقیه که به بانوان توهین میکنن.مشکل اون زنی نیست که نفوذ کرده.مشکل مسؤولیه که نفوذپذیر و خائنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
مصيبتي شده
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۵:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
متاسفانه به زنهااجازه نفوذدرکارهای مردانه رودادن بایدعواقب هم داشته باشه،بایدمثل عربستان برخوردبشه بازنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
حتمن به نظر شما یه خانم فقط باید بشوره آشپزی کنه دیگه.کار دیگیم نباید بلد باشه نخیر اون زمان گذشته الان خانما یه پای جامعه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لطفا همه خانم هارو جمع نبندین خیلی از آقایون هم هستن جاسوسی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
شرکت نفت نیست که...................
Iran (Islamic Republic of)
شرکت‌نفت
۱۹:۵۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چرا هست
پناه‌بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اینقدر رو زن بودنش کلید نکنید؛ مهم نفوذی که شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سزای خائن اعدامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لعن خدا بر خائن به وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چه شده ایکاش
میشدم مسولااینکار
بخدا همجا ولی با مدرک اعدام بدون هیچ سوالی یاجوابی فقط اعدام واقعا دارند با روحیه مردم بازی میکنند
اینشالله که سید ریسی اینها را جمع میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
همه اينا بايد استعفا بدن
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۹:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ترفیع‌ مقام ندن
استعفا پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
الان ديگه زنگنه بايد استعفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۳:۵۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
گاندو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ب نظرمن باید ی شاخه ازاطلاعات سپاه توبدنه ی هروزارت خانه یی باشه تادست این دزداروازاموال عمومی قطع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
یه زن بین شانزه مرد نفوزکردبازم میگن زن ها برا ریاست خوب نیستند
Iran (Islamic Republic of)
قدرت
۱۲:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چه خواستیم و چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۲:۳۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
باید پرونده را به اطلاعات سپاه داد تا با شفافیت بررسی شود. رهبری بارها در مورد نفوذ تذکر داده بودند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کارمابه کجا رسیده بک زن 16 نفر مسول مملکتی رو فريب ميده تو این پستای حساس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خدایا ما را از دست مدیران نا لایق نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
گاندو
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۰:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چه خبره همه دزد و جاسوس هیچکس بفکر مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۰:۳۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
دست بردارید... وقتی دستگاه قضایی و امنیتی کشور هنوز در این زمینه اظهار نظر نکردند پس چرا بعضی ها خودسرانه قاضی می‌شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۰:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
پشته پرده تمام خرابکاری "بانوان" امروزی اون افکار رو رفتار مخربشونه که روز به روز داره بیشتر میشه

درخواست "مهریه" و طلاق با حیله گری. کشتن همسر با کمک شخص دیگه. اختلاص و انواع دزدی ها و هزاران رفتار "زن" امروزی باعث هرج و مرج توی جامعه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لطفنوهمه ی خانما رو جمع نبندین تو هر جایی ممکنه افرادی باشن که از موقعیتشون سو استفاده کنن یعنی تو مردا همچین آدمایی وجود نداره و این زنا هستن که مشکل درست میکنن؟بین مردام آدمایی هستن که بدتر از این کار ها رو بلدن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام جرم این خانم معلومه ولی اول باید وزیرنفت وزیردستاش وان فردی که این خانم را واردوزارت نفت کردن را محاکمه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
انشالله به زودي خائنين به کشور و مردم و نظام رسوا شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
همیشه پای یک زن در میان است
ورزش نفت شهرداری محیط زیست یوز ایرانی گاندو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
یه زن خیلی بهتر از یه مرد میتونه رو بقیه تاثیر بزاره و عده ای دارن از این توانایی سو استفاده میکنن
-
عباس گودرزی
۱۰:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لازم است با تاکتیک و تکنیک جدید به اداره کشور بپردازیم تا دیگر شاهد آسیب های این چنینی و مشابه آنها نباشیم . آن هم حذف نقدینگی از معاملات ( اعم از ریال ، ارز و سکه ) با روش اینجانب است اگر کسی توان ایراد بر آن را دارد لطفا خبر نگاران جوان منتشر تا به آنها پاسخ داده شود در غیر این صورت آن را بصورت گفتمان منتشر تا اجرایی گردد و دست دزدان مختلف را از کتف ، نه مچ کاملا قطع کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
میشه بیشتر توضیح بدید مبادله کالا با کالا یا پول اینترنتی؟
United Arab Emirates
عباس گودرزی
۱۲:۴۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام اگر هر فرد که دارای کد ملی است یک حساب اصلی و یک حساب سایر ( ارز ، سکه و طلای گرمی )در یکی از بانک ها داشته باشد و دارای یک کارت اعتباری شود و تمام واریز ها و برداشت های او ( خرید ) الکترونیکی شود . دیگر کسی قادر به گرفتن رشوه یا قاچاق یا دزدی و اختلاسی نمی تواند باشد البته طرح نکات مختلفی دارد که برای اجرا بایدمورد دقت قرار گیرند . در اصل هر گردش مالی شفاف و در آمد سالانه هر شخص نمایان است . دیگر حتی یک ریال فرار مالیاتی نخواهیم داشت .
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۹:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خدایا به داد دل ابن مردم برس.اینا دیگه کیانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
شهدا شرمنده ايم
-
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سؤال ؟؟
چرا رهبر معظم و وزیر امور خارجه توسط آمریکا تحریم میشه ولی وزیر نفت با دارا بودن شرکت های مرتبط با حوزه نفتی و... تحریم نشده !!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وظیفه ی هر وزارتخانه و یا سازمانی هست که در گزینش و انتخاب کارکنان و کارمندان خودش دقت داشته باشه و هر کس و ناکسی رو استخدام نکنه. نیروهای اطلاعاتی وقتی به یک نفر و کارهایی که انجام داد حساس شدن اونوقت وارد عمل میشن و موضوع رو بررسی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
این دغل دوستان مگسانند گرد شیرینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
پناه می برم از بی عقلی مردان. مگر خدا به مردان عقل نداده که فریب نخورند. اگر مردان این قدر در برابر زنان ناتوانند لیاقت مدیریت ندارند و بهتر است مدیریت را به زنان بسپارند.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۹:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
یه آدم کاردان و جوان بجای وزیر گذاشته بشه . وزیر نفت بايد برکنار بشه .از ریس جمهور محترم میخوایم ایشان را برداره
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۰۹:۱۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
مرجان شیخ الاسلامی چی شد پس؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
زنگنه باید استیضاح شود و آن زن و مدیران هم باید محاکمه شوند خیلی سریع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چه ربطی بخ وزبرنفت داره باید اطلاعات رامقصر بدانیم که جلوپارتی بازی وقوم گرایی داخل ادارات رانمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هرگونه جاسوسی ؛چه پهبادی چه فردی محکوم است وبانیان این جاسوسی باید مجازات شوند زنده باد ایران وایرانی
ما امریکا را زیر پا می گذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
عجب دنيايي شده
Iran (Islamic Republic of)
giddy
۰۸:۴۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
یک خدمتگزار ساده بخواد تو یه اداره مشغول باشه هر 5 ماه باید گزینش بشه ، یارو کارمن شرکت نفته حقوق نجومی از بیت المال میگیره.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
دوستان زود قضاوت نکنيم شايد توطئه باشه
Afghanistan
مسافرزمان
۰۸:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
یک مدیری داشتیم سالها پیش که میگفت مردها را از سه راه میشود تطمیع کرده و به هدف رسید پول قدرت و زن البته هر کدام هم می تواند نابودش کند .
Germany
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
اگه دادستان تاییدش کرده پس چطورمیگن سیاسی وهدفداراست کدوم درسنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
امان از نفوذ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
من فکر ميکنم بر عليه وزير نفت توطئه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
فقط محاکمه اين مديران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هردم از این باغ بری می رسد اینها کاری برای ملت نخواهند کرد فقط استعفا بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
به به هردم از این باغ بری می رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
امان از حيله و مکر زنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وزير نفت چرا جوابگو نيست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
دقيفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
زنا بزرگترين نقطه ضعف مردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
پناه ميبرم به خدا از مکر زنانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
برای کلیه نهادهای امنیتی ، قضایی و.... که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را دارند ، آرزوی موفقیت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
قوه قضاييه ورود کند
Netherlands
ندا
۰۲:۵۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید ،،،کار سختیه جاسوس پیدا کردند
۱۲
آخرین اخبار