کشف ۳ هزارو ۶۰۰ عدد انواع قرص غیر مجاز در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف ۳ هزارو ۶۰۰ عدد انواع قرص و دارو‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز توسط افرادی در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت و درمان این شهرستان، در بازرسی از محل فعالیت متهمان در مجموع ۳ هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روانگردان، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان در مجموع بالغ بر ۱۵۰ میلیون ريال بیان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه دارو‌های مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/آ
 
 

داروی های غیر مجاز در تنکابن کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.