فنی وحرفه‌ای و حوزه علمیه سیستان و بلوچستان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تفاهمنامه همکاری بین این اداره کل با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تفاهمنامه با مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین امضا شد.

وی افزود: طلاب و روحانیون در جامعه تأثیرگذار هستند و استفاده از نفوذ آنان در توسعه فرهنگ کار، تغییر نگرش به مهارت و کار بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز‌های بازار کار بستر ساز اشتغال مولد و پایدار است و در حل مشکلات معیشتی خانواده‌های طلاب نقش مهم و بسزایی دارد.

وی بیان کرد: طلاب حوزه علمیه می‌توانند بهترین تبلیغ برای ترویج و اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت راه اندازی مشاغل خانگی و درآمد زا باشند و تحقق این امر در راستای اجرایی شدن هرچه بهتر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید کالای ایرانی است.

اولیایی گفت: این تفاهمنامه از تاریخ انعقاد به مدت ۲ سال شمسی دارای اعتبار بوده و در صورت توافق ۲ طرف قابل ویرایش، بازنگری و تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تفاهمنامه همکاری فنی وحرفه‌ای و حوزه علمیه سیستان و بلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.