معرفی کمانداران برتر کشور در تفرش

نفرات برتر مسابقات تیر و کمان کشور در تفرش مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسابقات چند جانبه تیر و کمان کشور در دو رشته کامپوند و ریکرو در تفرش برگزار شد و در نتیجه این مسابقات در بخش کامپوند محمد پاکدل نیا نفر اول آقایان و تینا صالحی پور باور سا نفر اول بانوان شدند و در بخش ریکرو هم بهزاد فولادوند نفر اول آقایان مهناز قره باغی نفر اول بانوان را کسب کردند.

 حسن زاده رییس هیئت تیرو کمان استان مرکزی در حاشیه این مسابقات در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این دوره از مسابقات ۸ استان و قریب ۵۰ نفر با هم به رقابت می‌پردازند این مسابقات چند جانبه است و در دو رشته کامپوند و ریکر برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن به میزبانی تفرش توسعه این ورزش در شهر‌های استان مرکزی است.

حسن زاده افزود: در اواسط تیر اردوی سه جانبه استعداد یابی المپیاد ورزشی بین استان‌های یزد، مرکزی و اصفهان به میزبانی شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

مسابقات چند جانبه تیر و کمان کشور یادمان شهدای شهرستان تفرش در زمین چمن شهید بابا علی شهر تفرش برگزار شد و اینگونه مسابقات می‌تواند به رشد ورزشکاران استان مرکز و شهرستان تفرش کمک کند.

اعلام نتایج مسابقات تیر و کمان کشور در تفرش

انتهای پیام / ج

پایان مسابقات چند جانبه تیر و کمان کشور یادمان شهدای شهرستان تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.