شما مجری برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» شوید/ چه سوالی از عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دارید؟

سوالات خود را از حمیدرضا حاجی بابایی که مهمان برنامه ۱۰:۱۰ دقیقه باشگاه خبرنگاران خواهد بود، مطرح کنید.

شما مجری برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» شوید/ چه سوالی از عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دارید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان مهمان برنامه آینده «۱۰:۱۰ دقیقه» خواهد بود و به سؤالات پاسخ خواهد داد.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید سؤالات خود را از حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بخش نظرات همین خبر ارسال کنید. این پرسش‌ها در گفتگو با نماینده مردم همدان مطرح خواهد شد.

برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» در سال گذشته تلاش کرد در یک گفت‌وگوی رو در رو به شفافیت فضای رسانه‌ای کشور کمک و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک میهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح و در یک زمان ۴۵ دقیقه‌ای بررسی کند.

در سری جدید این برنامه گفتگو محور قرار است نقش مخاطبان از طریق دریافت پرسش‌های مردم و طرح آن با میهمان برنامه پررنگ‌تر شود.

این برنامه که در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود، یکشنبه شب‌ها ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شب روی سایت این مجموعه قرار می‌گیرد. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir به تماشای آن بنشینند.

برنامه گفتگو با عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، یکشنبه دوم تیرماه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸۷
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۸:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
لطفا از ایشون بپرسید چرا برای لحاظ شدن ضریب تعدیل معلمین ماده 28 کاری انجام نمی شود. ما معلمان ماده 28 از سال 97 برایمان حکم پیمانی خورده و سال تحصیلی 98-97 سر کلاس ها بوده ایم ولی هیچ رسیدگی برای احقاق حق و حقوقمون نمی شود این در حالی هست که ضریب تعدیل برای دانشجو معلمان در حال اعمال می باشد ولی در جلسات گفتگوی ایشان اسمی از ما آورده نمی شود. چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۳ تير ۱۳۹۸
با تشکر از آقای ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
متصدی
۱۰:۳۴ ۰۳ تير ۱۳۹۸
با تشکر از آقای ایمانی که بازم در مورد دوستان قبول شده قوه پرسیده بودند واقعا متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
گلایه
۰۸:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۸
آقای ایمانی ضمن تشکر از اینکه قبلا پیگیر کار ما بودید ولی گلایه ای داریم که از این 781 کامنت مستقیم 700 کامنت از طرف دوستان قبول شده آزمون قوه بود؛ درسته آقای حاج بابایی را برای یک موضوع دیگه دعوت کرده بودید ولی در حد یک سوال هم به حکم اینکه ایشان نماینده مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اند و مشکل ما به ایشان هم مربوط میشد باید میپرسیدید...
Iran (Islamic Republic of)
پذیرفته شده
۰۸:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۸
سلام آقای ایمانی تشکر ویژه دارم از شما که انقدر به دغدغه ما توجه داشتین و از هیچ تلاشی فروگذار نکردید. رحمت خداوند بارها و بارها بر مادرتون که شیرحلالی به شما دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۸
سلام آقای ایمانی تشکر ویژه دارم از شما
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۲۲:۴۸ ۰۲ تير ۱۳۹۸
با سلام و درود
معلمان پیمانی ماده 28 که امسال استخدام شده اند ودارای حقوق زیر 5میلیون تومان هستند مشمول ضریب تعدیل حقوق نشده اند لطفا پیگیری لازم را به عمل آورید.
با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار ورودی ۹۶ ماده ۲۸
۲۲:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام .
میشه پاسخ داده بشه که چه تفاوتی دقیقا بین معلمان فوق لیسانس و دکترای از بهترین دانشگاه های دولتی کشور که جذب اموزش و پرورش شدن که جانانه دارن خدمت میکنن با معلمان دیپلم یا کاردانی دانشگاه ازاد، قدیمی که از لحاظ علمی و بهره وری گاها حتی در پایین ترین سطوح عملکردی هم قرار نمیگیرند، وجود داره ؟که حقوق ۱و۲۰۰ نمونه ی اول با فاصله ی ۴۰ کیلومتری از محل خدمت در سال اول تدریس باید ۳۵۰ تا ۴۰۰ تومن افزایش پیدا کنه و حقوق ۳و نیم یا ۴میلیونی نمونه ی دوم که بومی همون محل هست نزدیک به ۸۰۰ یا ۹۰۰ هزار تومن افزایش داشته باشه! زمینه ساز دلزدگی و فرسودگی شغلی در جوانان چه کسی هست!؟
Iran (Islamic Republic of)
غرب گلستان
۲۱:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب خدمت آقای حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس.
آزمون قوه قضائیه در پائیز ۹۶ انجام شد، ۱۹ ماه گذشته. از هزینه ثبت نام آزمون که ۱۰۰هزار تومن بوده اگه بگذریم، نتیجه آزمون با چندماه تاخیر در اسفند اعلام شد، بعد اعلام شد که حدود ۴ ماه بعد یعنی خرداد، مدارک را به دادگستری استان تحویل دهید، بعد از تحویل سه ماه بعد یعنی شهریور ۹۷ مصاحبه تخصصی انجام شد و سه ماه بعد تحقیقات محلی و چندماه بعد گزینش و مابقی کارها، طوری که قبل از عید ۹۸ همه مراحل ازجمله سوپیشینه، کلیه استعلامات، آزمایشات، آزمون قرآن، آزمون کامپیوتر ، تعهد محضری و ... انجام شد و کلاسهای قبل از خدمت هم قبل از عید برگزار شد، و منتظر برای جذب. بعد از عید هم یک ماه کار بدون حقوق تحت نام کارآموزی داشتیم، بنده و سایر دوستان اگه از روند کند مراحل بگذریم، از هزینه زیاد، از وقتی که گذاشتیم، از جوانی که داره میگذره از کارهایی که دوستان باهاش قرارداد داشتن ولی بخاطر این کار ازش استعفا دادن، و ... ولی بلاتکلیفی رو چکارش کنیم. ما که مقصر مجوز نداشته آزمون نیستیم، ما دنبال مقصر نیستیم،اعلام کردن ۲ هزار نفر چند هفته دیگه شروع به کار دارن، ما الان نمیخوایم دو هزار نفر فقط سرکار برن، ما میخوایم همه باهم سرکار بریم، خواهش میکنم از شما، به ماهایی که در مظلومیت تمام هستیم و صدای ما به جایی نمیرسه، راهکاری برای تمام شدن این مشکل بدین، راحت بگم بصورت فرمالیته جواب ندین، یه جواب شفاف در صورت امکان، ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
مرضيه
۱۷:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۸
ضمن عرض سلام.خواهش ميكنم در رابطه با بلاتكليفي ٧٠٠٠ نيروي جوان و تازه نفسي كه در آذر سال ٩٦ با دادن آزمون و گذراندن تمام مراحل قانوني اعم از مصاحبه،گزينش،دادن تعهد محضري، اما هنوز هيييييچ خبر اميدوار كننده اي در مورد شروع به كار به ما ندادن.خواهش ميكنم پاسخگو باشيد.دو سال از زندگي ما به همين منوال گذشت،خواهش و تمنا دارم ما را از بلاتكليفي در بياوريد.
Netherlands
علیرضا
۱۶:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام / در رابطه با عدم تامین بودجه پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه پس از 2 سال سوال بفرمایید. در حالی که طی این دو سال ده ها هزار نفر از طریق آزمون های دیگر ارگان ها تامین بودجه شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
آوين
۱۵:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام آقاي ايماني خواهش ميكنيم تو به ما كمك كن ازشون بپرسين چرا به قوه قضاييه بودجه نميدن،جواب دقيق ازشون بخواين اينكه در حال رايزني هستيم ،ان شالله حل ميشه يا اينكه تمام تلاش خودمون ميكنيم از اين حرفها دو سال هس ميشنويم ،فقط به ما بگن تاريخ دقيق اختصاص بودجه و شروع به كار كاركنان اداري قوه قضاييه كي هس
Iran (Islamic Republic of)
بیست
۱۳:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۸
درباره ٧٢٢٨ پذیرفته شده کادر اداری قوه قضاییه بپرسید, که چرا علیرغم اینکه استخدام ما طبق قانون برنامه ششم توسعه هستش, اما دولت بودجه لازم را نمیدهد؟!!! ایا اینکار دولت خلاف قانون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۸
بپرسید چی شد
بپرسین چرا مردم و درک نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام، لطفا در مورد عدم تخصیص بودجه لازم برای جذب پذیرفته شدگان قوه هم سوال کنید، دوسال هستش که بلاتکلیفیم و تو شرایط فوق العاده بدی قرار داریم، ازشون بخوایید رسیدگی کنند، با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
کوهی
۱۲:۴۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام
لطفا فکری به تخصیص بودجه برای جذب کارکنان اداری قوه قضائیه بکنید.
باگذشت نزدیک به دوسال وطی تمامی مراحل پیش از جذب هنوز منتظر تامین اعتبار از طرف دولت هستیم.
7000جوان دوساله بلاتکلیفند درحالیکه بودجه برای جذب 18000 فرهنگی وسایر دستگاههای اجرایی از سوی دولت بلافاصله تامین اعتبار شده.
Germany
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام و عرض احترام.
اقای حاجی بابایی معلم 28 با افزایش حقوق سال 98حقوقش تازه شده 1700. چرا هیچ اسمی از ما معلمان ماده 28 نمی اورید. نه ضریب تعدیل درموردمان اعمال شد نه افزایش 400بعلاوه ده. همه دغدغه شما دانشجو معلمان زیر 20 سال است. این کدام عدالت است که من معلم با 30.40 سال سن با این حقوق و هزینه های سرسام اور زندگی کنم؟؟
Germany
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
باتشکرا ز انتشاران نظرات مردم خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
یک پیگیر
۱۲:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام ،سوال ما اینه برای تامین بودجه ی استخدامی ۹۶دستگاه قضا چیکار کردن؟
چرا برای همه ی سازمانها پول هست و همه جا بودجشون تامین شده جز استخدامی دستگاه قضا؟
دلیل این تفاوت چیست؟
آیا از اقای نوبخت درموردما پیگیری کردند؟؟
آیا جلسه ای که قرار بود با برنامه و بودجه برگزار بشه تشکیل شد؟؟
چرا برای همه جا بودجه هست جز آزمون ما؟؟
ما خواهان جذب همه با هم و هر چه سریعتر خود هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام
ما 7000 هزار جوان به همراه هزاران خانواده دو سال هست منتظر تعیین تکلیف استخدامی قوه قضاییه هستیم از مسولین محترم عاجزانه خواهشمندیم رسیدگی کنن بخدا از زندگی ساقط شدیم شرمنده خانواده هامون هستیم خواهش میکنیم به مساله ما رسیدگی کنین سپاس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۸
آقای حاجی بابایی! 7000 جوان که دوساله برای استخدام قوه قضائیه بلاتکلیفند
چراکسی نیست به داد ما برسد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایذه
۱۲:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام لطفا درمورد استخدامی قوه قضاییه درسال 96که بلاتکلیف هستند وبودجه تامین نشده بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
علی جوادی
۱۱:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام
احتراما، پس از گذشت دو سال از قبولی در آزمون كاركنان اداری قوه قضاييه و طی كليه مراحل استخدامي از جمله آزمايشات پزشكی و تعهد محضری ده ساله هنوز منتظر لطف خدا برای جذب سريع تر در نهادمقدس هستيم
باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۱۱:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام
از آقای حاجی بابایی در مورد زمان شروع به کار کارکنان اداری قوه قضائیه سئوال بفرمایید.چرا بودجه ای اختصاص نمیدن؟چرا ارگانهای دولتی برای چندین هزار پرسنل خودشون بودجه بلافاصله برای استخدام دارند ولی برای 7000 نفر کارمند قوه قضائیه این کار انجام نمیشه؟چرا به فریاد ما گوش شنوایی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۱:۳۵ ۰۲ تير ۱۳۹۸
باسلام
لطفا تو برنامه از زمان شروع به کار کارکنان اداری قوه قضائیه سئوال بفرمائید.باگذشت نزدیک به دوسال از برگزاری آزمون و طی تمامی مراحل پیش از جذب هنوز منتظر تخصیص بودجه از سوی دولت هستیم.
به خدا زندگیمون داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
رها.........
۱۱:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلامفکر نکنم کسی به داد ما برسه ..فقط همین سوال رو بپرسید؟...7200 جوان کادر اداری قوه قضاییه ...ایا جوان این مملکت نیستن؟...این بودجه باید برا همه باشه.....سال 96 آزمون دادیم....تا کی باید صبر کنیم.......خدایییییییییاااااااا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۵ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام آقای دکتر،لطفا پیگیر حق قانونی دانشجو معلم ها باشید چیز زیادی نمیخوایم ،عدالت باید برایه همه اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی جوادی
۱۰:۴۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام *** تو رو خدا به داد ما برسید***
تکلیف قبول شدگان آزمون قوه قضاییه که در سال 96 برگزار شده و هنوز در بلاتکلیفی به سر میبرند چیه؟ چرا دولت بودجه را تامین نمیکند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ازاده
۱۰:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
با سلام و عرض خسته نباشیدتورو خدا مشکل پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه رو حل کنید آخه تاکی باید منتظر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
مددکار
۱۰:۳۶ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام لطفا درمورد تخصیص بودجه به قبول شدگان قوه قضائیه ۹۶ از ایشان سوال بپرسید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ایدا
۱۰:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام جناب ایمانی. خواهشمند است از جناب آقای حاجی بابایی پیگیر وضعیت ۷۲۲۸ پذیرفته شده کادر اداری قوه قضاییه که نزدیک به دو سال است همچنان بلاتکلیف اند به دلیل عدم تامین بودجه باشید از ایشان بپرسید چطور امسال می‌خواهند ۸۰ هزار نیروی جدید استخدام کنند برای ایشان بودجه هست ولی برای هفت هزار نفر نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۰:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
خواهشا ازشون بپرسید درمورد تامین بودجه ی 7200نفرازکارمندان کادد اداری قوه ی قضائیه که کی تامین میشه.ولا بخدا مازندگی مون داره نابود میشه مثل بچه هاب شما ها نیستیم توبهترین شرایط دارن زندگی میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام
از ایشون بپرسین چرا بودجه ازمون استخدامی کادر اداری قوه تامین بودجه نمی شود؟ مگر ازمون ما چه فرقی با ازمون های استخدامی دیگر که بعد از ما تامین بودجه شدن داره؟
Iran (Islamic Republic of)
فراموش شدگان استخدامی قوه قضاییه
۰۸:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام پس چه زمانی برای استخدامی قوه قضاییه سال 96 بودجه تعیین میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
طلوع
۰۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
از آقای حاجی بابایی بپرسید که تکلیف کادر اداری که در سال 96 تو ازمون قوه قضاییه قبول شدن چی میشه؟ کی میرن سرکار؟ کی براشون بودجه میدن؟
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۰۸:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۸
پس کی به قبول شدگان آزمون قوه قضاییه که سال 96 ازمون دادند بودجه میدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا برای قوه بودجه تعلق نگرفته ولی برای آزمون هایی که بعد از قوه برگزار شده بودجه میدند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام....خواهشا پیگیری استخدامی قبول شدگان کادر اداری سال 96 قوه قضاییه رو انجام بدین....

آن هم بصورت کامل،نه تعدادی از قبول شدگان بصورت رندومی و نمادین......بلکه تمامی قبول شدگان آن آزمون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
مصاحبه دیشب انجام شده دیگه خودتون اذیت نکنید انشا.. که هم برای ما 7000 نفر و هم دانشجو معلم ها و هم معلمان ماده 28 آقای حاج بابایی خبرهای خوبی برامون داشته باشه...
Iran (Islamic Republic of)
چشم انتظار
۰۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام همچنان منتظر تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه جهت پذیرفته شدگان آزمون قوه قضاییه سال 96 هستیم!!! تو را خدا تکلیفمون را مشخص کنید الن نزدیک دوساله که از تاریخ آزمون گذشته و هنوز چیزی برامون مشخص نیست!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۰۸:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام. تکلیف قبول شدگان آزمون قوه قضاییه که در سال 96 برگزار شده و هنوز در بلاتکلیفی به سر میبرند چی میشه؟ پس کی بودجه براشون اختصاص میدند؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
قطره
۰۷:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
ککککککاااااااااادددددددررررررر ااااااددددددااااااارررررررییییییییی ققققققققوووووووووهههههههههه ققققققققققضضضضضضضضاااااااااااااایییییییییییهههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
آقای ایمانی،،مسوولین محترم خبرگزاری
به خاطر ما نه،به خاطر پدر و مادرانمان هم نه، شمارا به خدای احد و واحد قسم،شمارا به ابالفضل(ع) قسم به دددررررددد ما پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه بعد 19 ماه بلاتکلیفی برسین
دددرررردددد داریم دددرررررددددد،،،،،ددددررررررردددد
خخدااایییااا تو که ارحم الراحمین بودی و هستی،رحم کن به حال ما بدبختان
Iran (Islamic Republic of)
آزمون ۹۶اداری قوه
۰۱:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
آقای ایمانی عزیز از آقای حاجی بابایی بخواهید که تاریخ تخصیص بودجه به کادر اداری قوه قضاییه ۹۶ رو صریح اعلام کنن ، اگه قرار نیست بودجه بدن صریحا اعلام کنن تا ما تکلیفمون رو بدونیم
واقعا از این همه سرگردونی و پاس کاری مسولین محترم کشورمون خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa
۰۰:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام. لطفا بگین چرا ضریب تعدیل استخدامی های ماده 28 آموزش و پرورش اختصاص نیافته است؟؟؟؟ یکی جواب درست به ما بده تو این مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
احسان تقی بیگلو
۰۰:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام لطفاً پیگیر تخلف دولت در صدور احکام دانشجو معلمان بشید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۱۷ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام اقای حاجی بابا یی چرا دولت حداقل حقوق که حق دانشجو معلمان است را نمی پردازد مگه مصوب مجلس نیست تا کی دولت میخاد از قانون سر پیچی کنه. یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام جناب دکتر حداقل حقوق دانشجومعلمان چه شد خواهش میکنم پیگیری کنید و نگذارید حق ما دانشجومعلمان رو ضایع کنند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۴۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا سازمانلی دولتی دیگه برای استخدامی های جدیدشون ضریب تعدیل و اعمال کردن ولی فقط برای آموزش پرورش این قانون هست ک گفتن شما از از اول سال ۹۷ کارمند نبودین . سند و مدرک داریم‌واس حرفمون
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۳:۳۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا حق ما دانشجو معلم ها همیشه باید زیر پا گذاشته بشه؟حداقل حقوق چی شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نیکو
۲۳:۳۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
در راه رضای خدا سوال از استخدام بلاتکلیف قبول شده های کادراداری یادتون نره
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۱۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا تا الان حقوق دانشجو معلما درست نشده
Germany
رضا
۲۳:۱۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
اقایه حاجی بابایی پس چرا حقوق دانشجو معلمارو درست نمیکنید به خدا حقمونه چیز زیادی نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
پذیرفته شده ۹۶
۲۳:۱۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام
لطفا درمورد استنکاف از قانون و اجرای ناقص قانون برنامه ششم توسعه درمورد پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه در سال ۹۶ از ایشان سوال بپرسید...تا کی میخواهند حق این ۷۲۰۰ نفر را پایمال کنند‌‌‌ ؟؟؟ مجری محترم لطفا به همین صراحت از ایشان بپرسید...آیا غیر از اینست که کار نمایندگان مجلس رسیدگی به اجرای قانون است؟ بپرسید تا ماهم روشن شویم...شاید در اشتباهیم....
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
آقای حاجی بابایی چرا این قوانین بودجه ای این قدر مبهم هستند که بااعث سوء برداشت و سوء استفاده ارگان می شود
چرا معلمان مشمول ماده 28 ورودی سال 96 به درستی و با عدالت افزایش حقوق نداشتند. آنها از ورودی سال قبل خود 300 هزار تومان در ماه کم میگیرند این چگونه عدالت و سیستمی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام.
سوال: تخصیص بودجه کادر اداری چه شد ؟
پاسخ مهمان : در حال رایزنی و پیگیری هستیم و تمام.
حرف دل ما: آزمون ما طبق محوز برنامه ششم بوده و عدم اجرای قانون توسط دولت واضح است پس هرچه سریعتر به بی قانونی هایتان خاتمه دهید و این نکته را یاد آور می شویم که به ما بگویید که چرا برای بقیه ی دستگاه ها بودجه دارید ولی برای قوه قضاییه بودجه ندارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام
ضمن تقدیر و تشکر از برنامه خوبتان، خواهشمند است از نماینده محترم آقای حاجی بابایی سوال بفرمایید چرا با اینکه از نظر قانونی و مصوبه مجلس قوه قضاییه می تواند در سال تعدادی کارمند که مصوبه مجلس هست رو جذب کند و با اینکه آزمون سال 96 نیز کاملا قانونی بوده بعد از گذشت 2 سال و پایان مراحل اداری چرا هنوز هم تکلیف 7200 نفر جوان در این شرایط سخت اقتصادی مشخص نشده؟
United States of America
محمد
۲۲:۲۳ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام.
آقای دکتر درسته شما مخالف جذب معلم پیمانی از طریق ماده 28 دانشگاه فرهنگیان هستید؟
لطفا اگر جواب شما منفیه چرا به داد معلمان پیمانی که مهر سال 97 حکم پیمانی گرفتند و وارد مدارس شدند نمی رسید؟ چرا برای همه استخدامی های ادارات دیگه در سال 97 ضریب تعدیل برقرار شده ولی برای ما نه؟
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۲:۱۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام.لطفا درمورد بودجه استخدامی قوه قضائیه سال ۹۶ که ۱۹ ماه بلاتکلیف هستیم ازشون سوال بفرمایید.
باتشکر
Luxembourg
درمانده
۲۲:۰۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا کسی صدای ما۷۲۲۸ نفرو ک تو آزمون کادر اداری قوه قبول شدیم رو نمیشنوه، گناه ما چیه که باید شرمنده ی زن و بچه باشیم،گناه ما چیه که با اینکه متاهلیم باید از پدرمون پول تو جیبی بگیریم و سر سفره ی پدرمون بشینیم و خجالت زده باشیم؟این درسته؟
United States of America
جواد
۲۲:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا حقوق دانشجو معلمان مطابق قانون پرداخت نشده و چرا سهم امکانات رفاهی به اجبار از آن کم می شود؟پرسشگری و مطالبه گری
Iran (Islamic Republic of)
آواره
۲۱:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
ترا خدا پیگیر استخدامی کادر اداری قوه قضائیه باشید بخدا زندگیامون داره از هم میپاشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۱:۵۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
لطفت ازشون بپرسید چرا دولت به ۷۲۲۸ نفر استخدامی های کادر اداری قوه قضاییه بودجه نمیده، چه کاری واجب تر و اولویت بیشتر از زندگی ۷۲۲۸ جوان مملکتمون هست که داره زندگی و جوانیشون تباه میشه و از هم میپاشه؟!!! شما دو به خدا قسم فکر کنید یکی از بچه های خودتونم قاطی این جوان ها باشن داریم نابود میشیم بعد دو سال انتظار و تکلیفمونم معلوم نیست ....
Iran (Islamic Republic of)
F.m
۲۱:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
حداقل حقوق دانشجو معلمان چی شد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
لطفا در مورد بودجه بلاتکلیفان قوه قضاییه سوال فدمایید
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۱:۴۰ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام با توجه به قانون متعهدین به خدمت آموزش وپرورش ذیل بند6 وسایرقوانین دانشجومعلمان جزوکارمندان رسمی دولت محسوب می شوند پس حداقل حقوق 1,563,000تومان شامل آن‌ها می گردد.لطفا این موضوع رو پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
عاجز
۲۱:۳۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام اقای ایمانی چرا برا همه ازمون ها بودجه است به ما ۷ هزار نفر که رسید بودجه خشک شده پول نیست
واقعا کی قراره این مشکل استخدامی قوه قضاییه حل بشه
میوه تا سر درخته خوبه
خواهشا هر چیزی یه زمانی داره
چقدر انتظار دیگه
کلمات و جملات هم عاجز شدند تا شدت انتظار و درد و بدبختی ما رو بیان کنند
Iran (Islamic Republic of)
نريمان
۲۱:۲۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
كى مشكل قبول شدگان ازمون قوه قضائيه سال ٩٦ حل ميشه
اين همه اختلاس العان مملكت بودجه اين جوونايى كه با شايستگى ازمون رو قبول شدن رو نداره؟ كلى خانواده داره نابود ميشه هيچ مسئولى جواب درست نميده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۱۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام.جناب آقای حاجی بابایی این بلا تکلیفی زندگیمون رو تحت تاثیر قرار داده،نمی توانیم برنامه ریزی درست حسابی داشته باشیم،لطفا ما ۷۲۲۸ پذیرفته شده را دریاب.
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد کراماتی
۲۱:۱۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا تا الان حقوق دانشجو معلمان درست نشده است؟؟؟
Germany
Hekmat mohammadi
۲۱:۱۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
درود و خدا قوت خدمت همه زحمت کشان واقعی و بالاخص دکتر حاجی بابایی عزیز.. میخواستیم بدونیم در نهایت ما دانشجو معلمان شامل افزایش حقوق میشیم یا ن؟
Australia
بلاتکلیف استخدام
۲۱:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
باسلام و تشکر از عوامل برنامه
لطفا از ایشون سوال بفرمایین تاحالا شرمنده زنو بچه ش شده یه جوون تو این شرایط مملکت چقد می‌تونه فشارواسترس تحمل کنه چرا نیروی انسانی تو مملکت ما اینقدر ذلیلو بی ارزش شده جواب فرصتها ی سوخته شده وعمر تلف شده ۷۲۰۰نفرو کی میخاد بده چرا هیشکی پاسخگو نیس چرا مشکل ما حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه...
۲۱:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
لطفا در رابطه با ازمون کادر اداری قوه قضاییه سوال بفرمایید چندماه دیگه باید منتظر بمونیم تا تکلیفمون مشخص بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۱:۰۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
" گمشده "
بوجه 7228 نفر از کارکنان اداری قوه قضاییه سال 1396 گمشده است خواهشمند است در صورت مشاهده به همین سایت گزارش دهید و خانوادشون را از نگرانی در بیاورید .
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۰:۵۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
خطاب به دست اندرکاران خبر جوانان ( مجری محترم و دیگر دوستانشان )
دقت کردیند برنامه ای که یک جوری به کارکنان اداری قوه قضاییه مربوط می شود تعداد پیام دهندگان و مراجه کنند نسبت به بقیه برنامه بشدت بیشتر است
به امید روزهای خوب برای همه ایرانی ها
باتشکر از همه شما زحمتکشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام بخاطر خدا تکلیفمون رو یکسره کنید.
ما تنها سرمایه زندگیمون همین مدرک تحصیلیه
اگه پول داشتیم که اینجا نبودیم این همه التماس کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
تورو به عزيزترين شخص زندگييات قسم ميدم
لطفا لطفا راجع به تخصيص بودجه و بلا تكليفي ٧٢٢٨ نفر از قبول شدگان سال ٩٦ قوه قضاييه سوال كنيد
از بلا تكليفي تركيديم
Romania
رقیه
۲۰:۳۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
تلکیف ما قوه ای ها رو روشن کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۰:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام

آقای مجری شما نگذارید مسولین توپ را به زمین

یکدیگر بیندازند ( ازشون بپرسید شما چه کار در عمل

می تونستید انجام بدهید و انجام دادید )

به امید روزی که این 7228 نفر وخانوادهشان به

آرامش برسند . با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
آقای ایمانی بزگوار صدای ما باشید و بپرسید چرا فقط برای ازمون کادر اداری قوه قضاییه بودجه نیست و برای ما بقی ازمونها هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیف
۲۰:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام از باشگاه خبرنگاران جوان و از اقای ایمانی متشکرم بابت برنامه خوبیتون و ازتون میخوام مثل دفعه قبل حامی ما حوانان باشید که هیچ پشت و پناهی نداریم و با تلاش فراوان تونستیم توی ازمون کادر ادارای ۹۴ قوه قضائیه قبول بشیم و از کارهای قبلیمون استعفا دادیم‌و توی شرایط سختی به سر میبربم و دستمون از همه جا کوتاه است.
خواهش میکنم از این بزرگوار بپرسید دلیل عدم تامین بودجه این ازمون رو بصورت شفاف توضیح بدن و اینکه چرا برای ازمونهای بعد از این ازمون با وجود تعداد بالای شرکت کنندگان که تازه اول راهند بودجه تامین هست اما برای ما بعد از دو سال نیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۰:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام. وبا تشکر از شما به جهت حمایت از خلق خدا. خواهش میکنم از ایشون بپرسین چرا برا همه بودجه هست واسه ما7200نفر قبول شدگان قوه قضائیه 96 بودجه نیست. انصاف نیست جوونیمون
این شکل به با استرس به فنا رفته دوساله. خودشون باشن و وجدانشون بعد به ما جواب بدن. لا اقل یه تاریخ مشخص کنن. بگن یک سال دیگهدوسال دیگه جذب میشین. فقط بدونیم چکار کنیم توروخدا خسته شدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۲۰:۰۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
پس تکلیف حداقل حقوق دانشجومعلمان چه شد؟ چرا اموزش پرورش این قانون رو اجرا نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ایوب محمدی
۱۹:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام و احترام
((((((((لطفاً بگذارید چند صفحه از نظرات را جناب حاجی بابایی بخانند تا بدانند درد را از هر طرف که بخوانیم و بنویسیم باز همان درد است.
اینطور خودشان در مقام قضاوت وضعیت 7200 نفر از بهترین جوانان این مرز و بوم قرار میگیرند.))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۹:۵۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام. عاجزانه خواهشمندیم از آقای حاج بابایی بپرسید که کی تکلیف ما 7000 جوان برای شروع به کار در قوه قضاییه بعد از دو سال مشخص میشه؟؟؟ چقدر باید انتظار بکشیم برای تعیین این بودجه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
لطفا از ایشون بپرسید چرا کاری در مورد تخصیص بودجه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۹۶ نکردند و اگه اقدامی کردن دقیق توضیح بدند که چرا عمر این همه جوان ۲ سال به هدر رفته چراااا ؟
Iran (Islamic Republic of)
Lawyer
۱۹:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با عرض سلام و احترام خدمت زحمت کشان باشگاه خبرنگاران جوان که فرصتی را مهیا کرده اند تا از همه قشر به بیان نظرات و مشکلات خود بپردازند.

لطفاً سلام مارا به ایشان برسانید و در چند جمله بفرمایید:

فکر کنید 7200نفر که هرکدام حداقل 15سال خانواده هایشان هزینه تحصیل آنها را داده است اکنون خود سرپرست خانوار شده اند و بسیاری متاهل شده اند و بسیاری نیز نان آور خانوادهای پدر و مادری خود هستند.
همسو با نظرات جناب دکتر عدالت خواه ریس کل دادگستری استان کرمانشاه این سوال را داریم که آیا عدالت است که برای بیش از ده هزار نفر نیروی بهداشت هیچ دغدغه ای از لحاظ بوجه نباشد ولی برای نیروهای استخدام اداری قوه قضائیه 96 با تعداد کمتر، بالغ بر دوسال بگذرد ولی بودجه ای که می بایست مطابق قانون برنامه پنجم توسعه برای انها رقم بخورد، هنوز تخصیص داده نشده!!؟؟؟؟؟



درخواست عاجل و سریع تعیین بودجه برای جذب نیروهای اداری قوه قضائیه 96 را داریم ولی اینقدر قول داده اند و عمل نشده که گلایه مند و داغ دیده ایم..
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام

حاجی چون نظر شما خیلی خوب بود من اون کپی کردم و برای پیگیری ازمون جای دیگر نوشتم با اسم و ایمیل خودم راضی باشین .
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۱۹:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
لطفا از آقای حاجی بابایی بپرسید کی بودجه جذب 7228پذیرفته قوه قضاییه تامین میشه؟؟بخدا دیونه شدیم....
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۹:۳۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
خواهش میکنم بپرسید چرا بودجه برای کادر اداری نیست ما آذر ۹۶ آزمون دادیم و هنوز بلاتکلیفیم ولی قبول شده های فراگیر ششم اسفند ۹۷ آزمون دادن و سر کار رفتن. چرا باید اینطوری باشه ما برای این ازمون خیلی زحمت کشیدیم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۹:۳۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
تورو خدا ازشون بپرسیدچرا بودجه کادر اداری قوه قضاییه را نمیدهند.همه ی ما سال ۹۶ به امید و آرزوی سر کار رفتن کلی تلاش کردیم و قبول شدیم.خواهشمندیم به داد جوانها برسید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشین ...لطفا بپرسین قبول شدگان ازمون کادر اداری قوه قضاییه کی تعیین تکلیف میشن ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دنیز.....
۱۹:۲۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام ...بودجه این 7200 نفر رو لطفا زودتر تامین کنید ...با اولیت هم باشه ....اولیت با ماست ...لطفا سوال کنید که بودجه مار و چرا تخصیص نمیدن ...بس نیس؟...مردیم از انتظار خبر خوب....لطفا زودتر تکلیف مارو مشخص کنید ..
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۹:۲۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
تا کی باید انتظار بکشیم بودجه برای جذب این 7000 نفر تامین بشه؟؟؟ کی این پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضائیه تعیین تکلیف میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
متصدی کرج
۱۹:۱۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلا،جناب آقای حاجی بابایی چرا باید بعد از طی این همه مراحل دشوار و زمانبر،تازه بودجه یادشون بیفته و به همدیگر ارجاع میدن،خواهشا ما ۷۲۲۸ پذیرفته شده را دریابید و از بلاتکلیفی در بیارید.نمی توانیم برای زندگیمون با این اوضاع برنامه ریزی کنیم.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
هفته قوه قضائیه و ما الان باید جز کارمندان بودیم ولی بودجه بهمون نمیدن؟ چرا ؟؟؟؟؟ چرا برای همه استخدامی ها هست ولی برای ما نه؟ واقعا آقای حاجی بابایی این مشکل رو اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس میتونن حل کنن، خواهش میکنم کمک کنید ،دلتون میاد ۷۰۰۰ جوون اینجور بلاتکلیف باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا جهانی
۱۹:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
با سلام
سوال من ب عنوان قبول شده ی ازمون دادگستری از اقای حاجی بابایی فقط ی چیزه
میتونین درک کنین ک ی تحصیل کرده گه دوساله همه جا میگه قبول شدم حالا از فشار نداری رو زمین هم شهریاش کار میکنه یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۹:۱۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
خواهش میکنم ازشون یه بار به فکر ما ۷۰۰۰ جوون سرگردان کادر اداری قوه قضاییه باشن، به خدا ما از فرهنگیان وضعمون بدتره، چرا همش درمورد فرهنگیان صحبت میکنن؟ ما مشکل بودجه داریم و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه میتونن پیگیر ما باشن ولی نمیدونم چرا هیچ کار نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
20ماه منتظر تعیین تکلیف بودجه ازمون استخدامی قوه قضاییه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
قبول شده
۱۹:۰۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام، خواهشا تکلیف بودجه ازمون استخدامی قوه قضاییه مشخص بشه. 20 ماهه منتظر هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۹:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام
تروخدا تکلیف 7200 نفر قبول ازمون استخدامی قوه مشخص کنید...
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۹:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
از ایشون بپرسید چرا بودجه کادر اداری قوه قضائیه تخصیص داده نمیشه؟ چرا همه استخدامی ها تامین مالی میشن به جز ما؟ پس وظیفه کمیسیون برنامه و بودجه چی هست؟ ما چرا همچنان باید منتظر بمونیم و سایر استخدامی ها به راحتی بزن سرکار؟
آخرین اخبار