همایش زورخانه‌ای در کرمان برگزار می شود

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان از برگزاری همایش بزرگ ورزش زورخانه‌ای به مناسبت گرامیداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در این استان خبر داد.

سید محمد رضا میرحسینی، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، همایش بزرگ ورزش زورخانه‌ای همزمان با هفده شوال برابر با جمعه ۳۱ خرداد جاری در کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ساعت ۱۸ امروز جمعه۳۱ خرداد جاری با حضور ۳۱۳ نفر از ورزشکاران پهلوانی و زورخانه‌ای با هم نوایی و هم نوازی ۵۰ نفر از مرشدان در بوستان مادر شهر کرمان انجام می‌شود.

میرحسینی اخلاق و جوانمردی را جزئی جدا ناشدنی از ورزش دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود همه اهالی ورزش با اهتمام به این مهم تلاش خود را در زمینه ی نهادینه شدن اخلاق و محوریت مبانی اخلاقی بر قهرمانی در ورزش داشته باشند.

وی یادآور شد: آنچه  امروز "تختی" و "پوریای ولی" را در اذهان ماندگار کرد، اخلاق، جوانمردی و فروتنی آن‌ها بود، موضوعات مهمی که متاسفانه این روز‌ها در ورزش ما به آنها توجه کمتری می‌شود.

 

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان با اعلام اینکه قهرمانی‌ها و بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفتن تاریخ انقضا دارد و روزی به پایان می‌رسد، بیان داشت: این در حالیست که نام نیک و اخلاق نکو همواره آدمی را در اذهان ماندنی و جاودان خواهد کرد.

میرحسینی با تأکید بر اینکه ورزشکاران باید به علی (ع) اقتدا کنند، گفت: اگر رفتار و سیره امام اول شیعیان را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم، بدون شک توجه به اصول اخلاقی در همه ابعاد زندگی ما نمایان گر می‌شود.

وی از همه پیشکسوتان، کهن کسوتان، ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش پهلوانی و زورخانه دعوت کرد تا با حضور در همایش گرامیداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی، گرما بخش این محفل و مجلس باشند.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش بزرگ ورزش زورخانه ای در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار