برگزاری اجلاس معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور

اجلاس معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشوردر همدان از امروز آغاز شد.

برگزاری اجلاس معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،در این اجلاس دو روزه، مسائل مهم فرهنگی تبلیغی مورد نیاز جامعه، با رویکرد جوان محوری و همچنین مقابله فرهنگی و تبلیغی با عرفان‌های کاذب و مسائل مهم پیرامون دین در حوزه فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

 معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در این اجلاس، از تغییر رویکرد مبلغان مذهبی با نگاه اجرای برنامه‌های شاد با حفظ شعائر اسلامی برای جذب مخاطبان جوان خبر داد و گفت: تاکید ما این است که مبلغان در برنامه‌ها وسخنرانی‌های خود با ارائه برنامه‌های متنوع و شاد مخاطبان را جذب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی افزود: حوز‌ه های علمیه، با ایجاد پیوند میان نسل جوان و ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه امین را تاسیس کرده تا در چهار چوب این مدارس معارف اسلامی به نسل جوان آموزش داده شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان نیز در مراسم آغاز بکار این اجلاس، با اشاره به افزایش هجمه‌های فرهنگی- تبلیغی دشمنان علیه دین و اعتقادات مذهبی مردم به ویژه نسل جوان، گفت: باید مبلغان دینی، گفتار‌های دینی و مذهبی خود را  مطابق با ذائقه نسل جوان تشریح کنند.

انتهای پیام/ا

همدان، میزبان اجلاس معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور

برچسب ها: حوزه علمیه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.