سند راهبردی آمایش استان کرمان تصویب شد

در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان ، سند راهبردی آمایش استان تصویب و موضوع توزیع بودجه سال ۹۸ دستگاه های استان بررسی و عملیاتی شد.

سند راهبردی آمایش استان کرمان تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: سند راهبردی آمایش استان با هدف توسعه متوازن استان تا افق ۱۴۱۴ تنظیم شده است.

وی افزود: در جلسه امروز موضوع توزیع بودجه سال ۹۸ دستگاه‌های استان در دو بخش تملک دارایی و سرمایه‌ای هم بررسی و عملیاتی شد.

در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان،  فدایی استاندار کرمان هم با اشاره به اینکه تدوین سند آمایش به معنای تعیین قالب‌های حرکت برای رسیدن به اهداف تعیین شده است، گفت: ابزار ما برای رسیدن به اهداف تعیین شده، فقط اعتبارت دولتی نیست و باید از توانمندی بخش خصوصی هم استفاده شود.

وی با انتقاد از برخی کم کاری‌ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: برای انجام امور مردم باید ملاحظه کاری و رودروایسی را کنار گذاشت.

استاندار کرمان افزود: از این پس باید در جلسات برای انجام مصوبات، نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها حضور یابند و با مدیران ضعیف و کم کار نیز برخورد خواهد شد.

 نیکزادی و حمزه نمایندگان مردم شرق و جنوب استان نیز دراین جلسه خواستار توجه بیشتر به مناطق محروم در توزیع بودجه سال ۹۸ شدند.

انتهای پیام/س

تصویب سند راهبردی آمایش استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار