نقشه مشتریان رستوران برای گرفتن انتقام از کارمند زن! +فیلم

چهار مشتری رستوران مک دونالد که بر سر قیمت با یک کارمند زن اختلاف پیدا کرده بودند به طرز وحشیانه‌ای به او حمله‌ور شدند.

حمله به کارمند زن مک دونالد با کپسول آتش نشانی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهار مشتری رستوران مک دونالد در استرالیا که بر سر قیمت با کارمند زن این رستوران اختلاف پیدا کرده بودند به طرز وحشتناکی به او حمله‌ور شدند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده است نشان می‌دهد که این مشتریان عصبانی یک کپسول آتش نشانی را سر و صورت «کیمبرلی فرند» اسپری می‌کنند.

این اتفاق شنبه هفته گذشته و در یکی از شعب رستوران مک دونالد در ملبورن استرالیا رخ داد. کیمبرلی ۲۱ ساله مشغول کار در رستوران بود که چهار مشتری با یک خودروی سدان مشکی رنگ در مقابل رستوران توقف کردند. لحظاتی بعد آن‌ها شروع به جر و بحث با این زن جوان کردند. پس از گذشت ۱۰ دقیقه در حالی که آن‌ها آنجا را ترک کرده بودند دوباره به رستوران بازگشتند و این بار یکی از آن‌ها شروع به ضبط مکالمه دوستان خود با این کارمند زن کرد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که کیمبرلی سر خود را از پنجره رستوران بیرون برده و در حال صحبت با این مشتریان است ناگهان یکی از آن‌ها یک کپسول آتش نشانی را روی سر و صورت او اسپری می‌کند. این کارمند جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. او در گفتگو با ۹News گفت: "این اتفاق بسیار سریع رخ داد. من آن را استنشاق کردم و کمی از آن وارد دهان من شد. فکر می‌کردم سم یا چیزی شبیه به آن باشد. پرستاران به من گفتند تو بسیار خوش شانس بودی و ممکن بود نابینا شوی."

پس از این حادثه پلیس محلی استرالیا تحقیقات در این مورد را آغاز کرد. پلیس از افراد محلی خواست در شناسایی این چهار نفر به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

حمله به کارمند زن مک دونالد با کپسول آتش نشانی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار