طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال انجام می‌شود؛

بلیت فروشی اینترنتی لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل از ۲۷ خرداد

بلیت فروشی اینترنتی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان در اردبیل طبق قوانین فدراسیون جهانی از ۲۷ خرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در پی سوالات متعدد علاقمندان ورزش و والیبال به اطلاع می‌رساند طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال، بلیت فروشی هفته چهارم این رقابت‌ها که از ۳۱ خردادماه در اردبیل آغاز می‌شود، از روز ۲۷ خرداد به صورت اینترنتی در سایت www.shop.rsatm.ir انجام خواهد شد.

از آنجا که هم اکنون هفته سوم این رقابت‌ها در ارومیه در حال برگزاری است برای پرهیز از تداخل امور و سردرگمی علاقمندان و همچنین طبق قوانین فدراسیون جهانی که بلیت فروشی اینترنتی باید ۴ روز قبل از بازی‌ها انجام شود، سایت بلیت فروشی برای خرید بلیت هفته چهارم غیرفعال است.

ورزش دوستان پس از ثبت شماره ملی و خرید بلیت روز‌های مورد علاقه خود، روز مسابقه و برای ورود به سالن حتما کارت ملی را همراه داشته باشند تا بتوانند وارد سالن شده و در صندلی رزرو شده خود مستقر شوند.

بلیت فروشی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان فقط در سایت www.shop.rsatm.ir انجام می‌شود و سایر سایت‌های تبلیغاتی و ... هیچ بلیتی برای فروش در اختیار نخواهند داشت. ضمن این که بلیت فروشی دستی در سالن برگزاری رقابت‌ها به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.

علاقمندان برای پیگیری اخبار رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان و اطلاع از صحت و سقم اخبار جدا از سایت اداره کل ورزش و جوانان به نشانی www.ardebil.msy.gov.ir می‌توانند در فضای مجازی نیز به نشانی‌های تلگرامی @Ardebil_sport و @Javanan_ardebil۹۷ و اینستاگرامی Ardebill_sport و javanan_ardebil۹۷ مراجعه کنند. طبیعی است که اخبار مندرج در سایت‌ها و فضا‌های مجازی غیررسمی نمی‌تواند کاملا مستند و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل باشد.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان

برچسب ها: والیبال ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.