شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد؛

حمایت‌های تسلیحاتی و آموزشی ترکیه از شبکه‌های تروریستی در سوریه

ترکیه به حمایت از شبکه‌های تروریستی در ادلب و حومه شمالی حماه و در صدر آن‌ها جبهه تروریستی النصره ادامه می‌دهد.

حمایت‌های تسلیحاتی و آموزشی ترکیه از شبکه‌های تروریستی در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ترکیه همچنان به حمایت تسلیحاتی از تروریست‌های مستقر در استان ادلب و حومه شمالی حماه سوریه و فرستادن سلاح‌های پیشرفته مانند موشک‌های تاو، کورنیت و موشک‌های ضد هواپیمای دوش پرتاب ادامه می‌دهد.

برخی منابع رسانه‌ای فاش کردند ترکیه به حمایت از شبکه‌های تروریستی در ادلب و حومه شمالی حماه و در صدر آن‌ها جبهه تروریستی النصره که در فهرست تروریسم بین‌المللی قرار دارد ادامه می‌دهد و انواع سلاح‌های پیشرفته برای آن‌ها می‌فرستد.

گزارشگر الاخباریه سوریه در گزارشی گفت شواهد و مدارک جدیدی به دست آمده است که بر ده‌ها شاهد و مدرک انکارناپذیر افزوده می‌شود و برملاکننده حمایت‌های تسلیحاتی و آموزشی ترکیه به ریاست رجب طیب اردوغان از شبکه‌های تروریستی در سوریه است.

منابع رسانه‌ای فاش کردند ترکیه انواع سلاح‌های پیشرفته و هر آنچه مهمات و وسایلی که گروه‌های تروریستی برای حمله به مناطق امن و حفظ مواضعشان نیاز دارند در اختیار آنان قرار می‌دهد. تروریست‌ها از صد‌ها هزار غیرنظامی در مناطقی که در کنترل خود دارند به عنوان سپر‌های انسانی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در گزارشی فاش کرد حمایت‌های ترکیه از گروه‌های تروریستی در این اواخر ابعاد جدیدی پیدا کرده است و ترکیه به تروریست‌ها ” سلاح‌های برتر“ مانند موشک‌های تاو و کورنیت و موشک‌های ضد هواپیمای دوش پرتاب می‌دهد.

این خبرگزاری خاطر نشان کرد بیشتر خودرو‌هایی که ارتش سوریه منهدم کرده، خودرو‌هایی است که ترکیه آن‌ها را ضد ضربه کرده است. این خودرو‌ها از طریق مرز به سوریه انتقال و به گروه‌های تروریستی تحویل داده شده است.

گروه‌های تروریستی با اسامی مختلف همچنان در حال نقض توافقنامه منطقه کاهش تنش هستند و به حملاتشان به روستا‌ها و مناطق واقع در شمال غربی حماه و مواضع ارتش عربی سوریه ادامه می‌دهند و شمار زیادی از مردم تاکنون قربانی این حملات شده‌اند که بخشی از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۸
لعنت خدا بر حاميان تروريست
آخرین اخبار