تحلیل خواندنی مهدی محمدی درباره دیدار رهبر انقلاب با نخست‌وزیر ژاپن

به دنبال دیدار رهبر معظم انقلاب با آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن، مهدی محمدی تحلیلی خواندنی درباره این دیدار در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

تحلیل خواندنی مهدی محمدی درباره دیدار رهبرانقلاب با نخست وزیر ژاپن +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگرمسائل سیاسی با انتشار پستی در صفحه‌اش تحلیلی خواندنی درباره‌ دیدار رهبر انقلاب با آبه شینزو نخست‌وزیر ژاپن منتشر کرد.  مهدی محمدی در توییتر خود نوشت:

«رهبری پاسخ‌های خود به پیام ترامپ را علنا فرمودند تا همگان بدانند کسی که ظاهراً ندای جنگ سر داده و مانور قاطعیت می‌دهد، پس پرده در حال التماس برای مذاکره است. منتها نکته این است که التماس کافی نیست، کار‌های خیلی بیشتری باید بکنند و هزینه کار‌هایی که کرده اند را هم باید بدهند».

شایان ذکر است؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) با آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و هیأت همراه دیدار کردند. در ابتدای این دیدار آقای آبه شینزو خطاب به مقام معظم رهبری گفت: «من قصد دارم پیام رئیس جمهور امریکا را به جنابعالی برسانم».

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نخست وزیر ژاپن گفتند: «ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم، اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور آمریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد».

تحلیل خواندنی مهدی محمدی درباره دیدار رهبرانقلاب با نخست وزیر ژاپن +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار