نام نویسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان آغاز شد

ثبت نام داوطلبان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان آغاز شده و داوطلبان تا ۲۶ خرداد ماه فرصت نام نویسی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رسول شمشادی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان امروز گفت: ثبت نام داوطلبان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان تنها دانشگاه مهارتی و بدون شهریه دولتی گیلان آغاز شد، این دانشگاه امسال در ۵۵ کد رشته کاردانی و متناسب با نیاز سنجی جامعه که عمدتاً فنی و کاربردی است، با ظرفیت ۵ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو می‌پذیرد.

وی، با بیان اینکه ۶۰ درصد ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان برای دوره‌های روزانه و رایگان پیش بینی شده است، افزود: ۴۰ درصد پذیرفته شدگان برای نوبت دوم و همراه با شهریه پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: مهلت ثبت نام در ۷ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای گیلان را تا ۲۶ خرداد ماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و یا یکی از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های گیلان برای ثبت نام و حتی کسب مشاوره رایگان در خصوص انتخاب رشته اقدام کنند.

رسول شمشادی افزود: امسال برای نخستین بار است که داوطلبان رشته‌های ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی می‌توانند در کد رشته‌های کامپیوتر سخت افزار، معماری سنتی، گازرسانی، تاسیسات برقی، برق قدرت با گرایش توزیع، اجرای ساختمان‌های بتنی و هنر‌های چوبی ثبت نام کنند.

وی، با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان در حال حاضر ۶ دانشکده پسرانه و یک دانشکده دخترانه دارد، تصریح کرد: ۷ هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۵۵ رشته کاردانی و ۳۳ رشته کارشناسی این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

آغاز نام نویسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.