علی علیزاده تحلیلگرسیاسی؛

رابط‌ها و نفوذی‌های مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟ +تصاویر

علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی از ارتباط میان گروهک منافقین و شبکه ضد انقلاب VOA برای طراحی و هدایت شخصیت جعلی حشمت علوی پرده برداشت.

رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی و استاد فلسفه با اشاره به شخصیت ساختگی حشمت علوی توسط منافقین، از ارتباط میان گروهک منافقین و شبکه ضد انقلاب VOA پرده برداشت و  در توییتر خود نوشت:

«صدای آمریکا (VOA) ۲۰ مقاله از حشمت علوی چاپ کرده. از فردی که وجود خارجی نداشته و متونش را جمعی از مجاهدین خلق در آلبانی مینوشتند. این یک رسوایی بزرگ است. پرسش اینست که کدام کارمندان و مدیران VOA دستور چاپ این مقالات را داده‌اند؟ رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟»

رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟

 

 

رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟

رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟رابطها و نفوذیهای مریم رجوی در VOA چه کسانی هستند؟


بیشتربخوانید: افشای جعلی بودن حساب توییتری ساخته‌شده توسط منافقین +تصاویر


حشمت علوی ⁦براى بسیارى از فعالان توییترى نامى آشناست؛ "تحلیلگر" حامی جنگ و تحریم که با بیش از ۳۰ هزار فالور مقالات زیادی در رسانه‌های راستگرا منتشر کرده و در توییتر فعال است. اکنون مشخص شده که چنین فردى وجود خارجى ندارد و در حقیقت تیمى از مجاهدین خلق (منافقین) تحت پوشش این حساب کاربرى فعال هستند. در طول سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ با اسم حشمت علوی بیش از ۶۰ مقاله در Forbes منتشر شده و حتی کاخ سفید در پاسخ به خبرنگاران به گزارش‌های این فرد تقلبی استناد کرده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار