کشته شدن 14 نیروی خیزش مردمی در ولایت غور

مسئولان شورای ولایتی غور در غرب افغانستان ضمن ابراز نگرانی از وخیم تر شدن اوضاع امنیتی در این ولایت از کشته شدن 14 نیروی خیزش مردمی در پی حمله طالبان مسلح در ولسوالی دولتیار این ولایت خبر دادند.

کشته شدن 14 نیروی خیزش مردمی در ولایت غوربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان شورای ولایتی غور در غرب افغانستان ضمن ابراز نگرانی از وخیم تر شدن اوضاع امنیتی در این ولایت از کشته شدن 14 نیروی خیزش مردمی در پی حمله طالبان مسلح در ولسوالی دولتیار این ولایت خبر دادند.

«فضل الحق احسان»، رئیس شورای ولایتی غور گفت: شب گذشته ده ها تن از طالبان مسلح نیروهای خیزش مردمی در ولسوالی دولتیار این ولایت را که مسئولیت تامین امنیت منطقه را دارند و همکار نیروهای دولتی هستند را مورد حمله قرار داده و تلفات سنگینی را بر این نیروها وارد کرده‌اند.

احسان با اشاره بر اینکه طالبان مسلح برای چندمین بار در یک ماه گذشته اینگونه حملات خونینی را سازماندهی کرده اند تصریح کرد: به دنبال این درگیری که در منطقه پشت نور دولتیار رخ داد، ۱۴ تن از نیروهای خیزش مردمی جان باختند و تعدادی هم زخمی شدند.

دو روز است که این درگیری‌ها بین طالبان و نیروهای دولتی با حمایت نیروهای خیزش مردمی در مناطق سومک و پشت نور دولتیار غور شدت گرفته و بیشتر از هر زمان دیگری نگرانی هایی را در بین مردم و مسئولان به وجود آورده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار