نکات برجسته دوران رهبری آیت الله خامنه‌ای

به مناسبت فرارسیدن سی‌اُمین سالگرد انتخاب آیت الله خامنه‌ای به رهبری، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی، با انتشار چند توئیت در صفحه خود، به برخی نکات برجسته دوران رهبری ایشان اشاره کرد.

محمدیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سی سال از انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، خلف صالح حضرت امام روح الله(ره)، به مقام رهبری امت اسلامی می‌گذرد، در این‌ سال‌ها نظام جمهوری اسلامی با وجود عنادورزی‌های همه‌جانبه دشمنان، مسیری رو به رشد و موفق را طی کرده و توانسته از تمام برهه‌های مهم و سرنوشت‌ساز، سربلند بیرون آید.

به مناسبت فرارسیدن سی‌اُمین سالگرد انتخاب آیت الله خامنه‌ای به رهبری، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی، با انتشار چند توئیت در صفحه خود، به برخی نکات برجسته دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای اشاره کرد.

وی نوشت: "هیچ سی سالی، در تاریخ زعامت هیچ رهبری در جهان، لااقل از رهبران حاضر، با سی سال رهبری آیت الله خامنه ای در ایران قابل مقایسه نیست. او بی شک متمایزترین رهبر امروز جهان است. در این ۳۰ سال، آیت الله خامنه ای در هیچ صحنه کلیدی سیاسی، دیپلماتیک و امنیتی خطا نکرده و در پیچیده ترین مسائل همواره در اوج خردمندی بوده است. چنین استمراری از درست اندیشی در تاریخ ایران بی نظیر است.

آیت الله خامنه ای حساس ترین رهبر تاریخ ایران به رای مردم بوده و بیشترین هزینه را ‌در این راه داده است. او برغم آنکه بسیار قدرتمند است کمترین مداخله را در وظایف ساختارهای قانونی کرده است. در هیچ زمان دیگری در طول تاریخ این سرزمین، ایران به میزان سی سال رهبری آیت الله خامنه ای امن نبوده و دشمنانش از رویارویی با آن ناتوان و هراسان نگشته اند. ساکنان ایران در دوران رهبری او، مفهوم ناامنی را از بیخ و بن فراموش کرده‌اند در حالی که سرزمین همسایگان همچنان می سوزد.

آیت الله خامنه ای در اوج توانایی برای جنگیدن رهبر صلح بوده و در منتهای انقلابی گری، تاریخی ترین پروژه های پیشرفت ایران را هدایت کرده است. تنها اینکه وارد عصر آیت الله خامنه ای شدیم، می تواند بر حسرت گذار از عصر خمینی مرهم بگذارد. گرچه آن هم نخواهد گذشت.

محمدی

محمدی

محمدی

محمدی

محمدی

محمدی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار