زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) راه و روش ما در زندگیمان باشد

رییس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: برای پیروزی و سربلندی و داشتن یک زندگی خوب و ایده آل باید راه و روش سیره آن امام سفر کرده را در زندگی خود پیاده کنیم و در عمل به آن کوشا باشیم.

زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) راه و روش ما در زندگیمان باشدبه گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حیدر بهرامی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب در جمع شرکت کننده گان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در کانون فرهنگی تربیتی ولایت گفت: برای پیروزی و سربلندی و داشتن یک زندگی خوب و ایده آل باید راه و روش سیره آن امام سفر کرده را در زندگی خود پیاده کنیم و در عمل به آن کوشا باشیم.

وی افزود: وقت شناسی و نظم و ترتیب در کلیه امورات فردی و اجتماعی و سیاسی ایشان باید برای ما الگو باشد اگر آن‌ها در زندگی عملی کنیم خواهیم توانست بسیاری از مشکلات کنونی جامعه را برطرف کنیم.

رییس کمیته امداد بیان کرد: اکنون تبعیت از مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان راه روش و سربلندی نظام و انقلاب است و پیروزی ما در گروه اجرایی نمودن فرمایشات امام و مقام معظم رهبری است؛ و باید همیشه یاد و خاطره امام در کلیه امورات زندگی ما جاری و ساری باشد ودر پاسداری از گوهر وجودی نظام و انقلاب لحظه‌ای غافل نشویم.

انتهای  پیام/ز


وقت شناسی و نظم و ترتیب در کلیه امورات فردی و اجتماعی و سیاسی امام خمینی ره  باید برای ما الگو باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار