استاندار اردبیل:

پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در استان اردبیل تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: باید تلاش شود با تامین اعتبار، پروژه‌های فرهنگی و هنری استانبه ویژه تالار مرکزی شهر، تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در نشست با مدیران و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برای پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و ارشاد، تاریخ پایان، تعیین و بر مبنای آن اقدامات لازم جهت تکمیل انجام شود.

وی بیان کرد: پروژه‌های کلور، هشتجین، عنبران و نمین از جمله طرح‌هایی است که باید برای تکمیل آن اقدامات عملی انجام شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با تعامل با فرمانداران در صورت امکان نیمی از اعتبار مورد نیاز را اخذ کنند.

بهنام جو اظهار داشت: اعتبارات فرمانداری‌ها نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یافته و می‌توانند اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره فرهنگی اختصاص دهند.

وی بیان کرد: در صورتی که نیمی از اعتبار مورد نیاز از محل فرمانداری‌ها تامین شود، باقیمانده اعتبار مورد نیاز نیز توسط استان تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد زمین و ملک مازادی داشته باشد می‌تواند از محل فروش آن مبلغ مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های مهم را نیز تامین کند.

بهنام جو در ادامه با تاکید بر تقویت حوزه قرآن و عترت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جذب مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی برای گسترش آموزش‌های قرآنی شد.

وی افزود: موسسات آموزشی قرآنی تحت نظارت فرهنگ و ارشاد می‌تواند با همکاری سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و مراکز تربیت معلم گستره وسیعی از کودکان و نوجوانان را تحت تعلیمات قرآنی قرار دهد.

انتهای پیام/ح

افزایش ۲ برابری اعتبارات فرمانداری‌ها

برچسب ها: فرهنگی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.