تمهیدات ترافیکی عید فطر از زبان رئیس‌پلیس راهور سیستان وبلوچستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر را در شهر "زاهدان" اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی عید سعیدفطر در زاهدانسرهنگ  علی نامدرست  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر با توجه به اینکه هیچگونه محدودیتی هنگام رفت برای تردد نداریم مسیری اعلام نمی‌شود.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی مسیر‌های برگشت برای نمازگزاران اهل تشیع بیان داشت: از بزرگراه خلیج فارس؛ مقابل بیمارستان امام علی (ع) به سمت میدان دکتر حسابی بصورت یکطرفه اعمال خواهد شد.
خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع دانشجو نیز بصورت یکطرفه نیز اعمال خواهد شد.

خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیر گذر به سمت شهرک غدیر بصورت یکطرفه می‌باشد.

بلوار جمهوری از تقاطع دانش تا تقاطع بزرگمهر در مسیر رفت به علت عملیات عمرانی مسدود و تردد در مسیر برگشت بصورت دو طرفه است. از ضلع جنوبی مجتمع یاس به سمت میدان پرستار محدودیت خروج خواهیم داشت.

سرهنگ نامدرست درباره محل پارکینگ‌های در نظرگرفته شده گفت:پارکینگ شماره ۱: بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار؛ پارکینگ شماره ۲: انتهای خیابان بزرگمهر و پارکینگ شماره ۳: خیابان پرستار جنب مصلی المهدی است.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی مسیر‌های برگشت برای برادران و خواهران نمازگزار اهل تسنن بیان داشت: از سمت غدیر شهر به سمت میدان پرستار و از میدان پرستار به سمت میدان امام رضا (ع) طول بلوار بهداشت بصورت یک طرفه اعمال می‌گردد.

میدان ترمینال نیز از کمربندی به سمت تقاطع امام سرداران شهید نیز بصورت یکطرفه جهت خروج اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محور‌های که محدودیت ترافیکی داریم داشته باشند.

انتهای پیام/گ

محدودیت ترافیکی عید فطر در زاهدان

برچسب ها: پلیس راهور ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار