سارقان ۴۲۳ راس احشام در دام پلیس منوجان

دادستان شهرستان منوجان گفت‌: سارقان احشام که خود را در دام پلیس دیدند به ۵۳ فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امید رضایی دادستان شهرستان منوجان گفت‌: در پی وقوع سرقت‌های سریالی احشام از سال ۹۷ که در سطح منوجان اتفاق می‌افتاد مراتب به صورت ویژه در دستورکار قضایی قرار گرفت و به دنبال آن کارگروهی تشکیل و تیم ویژه‌ای در این زمینه فعال شد.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی و اقدامات پلیسی از سه ماه گذشته این باند که چهار نفر شامل سارق و یک نفر قصاب که دام‌ها را ذبح و به فروش می‌رساند شناسایی و در یکی از شهرستان‌های همجوار منوجان توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

دادستان منوجان بیان کرد: باند سارقان احشام غیر بومی و اهل یکی از شهرستان‌های همجوار منوجان بوده‌اند که سارقان در سرقت‌های اولیه خود از یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ که در ابتدای شب به صورت ماهرانه پلاک‌های آن را تعویض می‌کردند به سرقت می‌پرداختند.

رضایی گفت: باند سارقان سریالی احشام منوجان پس از دستگیری به سرقت ۴۲۳ رأس دام به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۵۳ فقره سرقت اعتراف و موارد کشف شده از آن‌ها چندین گوشی موبایل و سیم کارت تلفن همراه، چندین چاقو، بیل و تیشه و ... ضبط شد.

دادستان منوجان افزود: مردم احشام خود را در محلی امن و با روشنایی کافی نگهداری کنند و موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به نیروی انتظامی گزارش دهند.

انتهای پیام /ی

دستگیری سارقان دام در منوجان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار