قدردانی، تشکر و تبریک؛معین شورا

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی می کنیم؛ از دست اندرکاران بزرگداشت مرحوم طاهری تشکر می کنم؛ به کارکنان ذوب آهن و کادر فنی تیم ذوب اهن تبریک می گوییم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جریان نشست هفتاد و نهم شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک عید فطر، اظهار کرد: در ابتدا می‌بایست از حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کنیم؛ این حضور پر رنگ در واقع نشانگر عزم و اراده قوی مردم در مسئله آزاد سازی فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه روز قدس در اعلام مقتدرانه مواضع جمهوری اسلامی، بیان داشت: مردم اصفهان با حضوری همه جانبه و پر شور در این یوم الله ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورمان و جدیت در پیگیری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را با قدرت اعلام داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به سالروز درگذشت آیت الله سید جلال الدین طاهری امام جمعه فقید اصفهان، گفت: از دست اندرکاران آئین بزرگداشت این شخصیت برجسته تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور نشست امروز شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به صعود تیم فوتبال ذوب آهن به مرحله حذفی جام قهرمانان آسیا، اذعان کرد: جا دارد از تلاش‌های این تیم فوتبال که از تیم‌های قدیمی و صاحب نام استان اصفهان است، تقدیر و تشکر و به کارکنان شرکت ذوب آهن و کادر فنی این تیم تبریک بگوییم.

معین در پایان نطق پیش از دستور نشست هفتاد و نهم شورای اسلامی شهر اصفهان، افزود: امیدواریم شاهد حضور پر رنگ و مقتدرانه تیم‌های اصفهانی در صحنه‌های بین المللی باشیم.


انتهای پیام/م

 

جلسه شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.