نه به معامله قرن/ آیت الله لاریجانی:

مساله فلسطین با هویت ملت‌های مسلمان گره خورده است

آیت الله صادق آملی لاریجانی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: مساله فلسطین با هویت ملت‌های مسلمان گره خورده است.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس  گفت: الحمد الله به فضل الهی، ملت ما هر سال، حضورش در راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر و با صلابت‌تر شده و این فشار‌هایی که تا کنون آمریکایی‌ها بر ملت ما روا داشته اند، هیچ اثری نداشته اند، بلکه حرکت ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه علیه رژیم صهیونیستی تشدید شده است.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مساله فلسطین، گفت: پیام روشن حرکت مردم بصیر ما، به رژیم صهیونیستی و خصوصا آمریکا و حامیانش در منطقه این است که مساله فلسطین قابل فراموش شدن نبوده چرا که با هویت ملت‌های مسلمان گره خورده است و مردم ملت‌های مسلمان هیچگاه اجازه جدا شدن سرزمین اسلامی فلسطین را نخواهند داد. معامله‌ی قرنی در کار نیست و این تخیلات شیطانی هیچ وقت محقق نخواهد شد.

وی افزود: ملت‌های مسلمان بیدار و بصیر هستند و حل مساله را در یک صورت محقق می‌دانند که مردم فلسطین به سرزمین خود بازگردند. رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و غاصب است و هیچ حقی در آن سرزمین ندارد.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به حضور شکوهمند ملت روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس گفت: باید از ملت بیدار، رشید و بصیر ایران اسلامی که پرچمدار حمایت از مظلوم در منطقه و بویژه حمایت از مردم فلسطین را رهبری کرده اند، قدردانی و تشکر کنیم و از خداوند بابت این الطاف خفیه و نعماتی که بر ملت مسلمان ما ارزانی داشته شاکر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار