بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از آب شرب سالم در روستاهای رزن

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت روستای این شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

بهره مندی ۳ هزار و ۲۰۰ روستای رزن از آب شرب سالم و بهداشتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ابراهیم فراهانی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن با بیان اینکه شرکت آبفار در راستای تأمین آب شرب پایدار در روستای ملابداغ ، سال گذشته  طراحی وعملیات آبرسانی با حفر یک حلقه چاه مکانیکی به عمق ۱۳۴ متر را آغاز کرد.

وی گفت: به همین منظور از محل اعتبارات مجتمع‌های آبرسانی ، اجرای خط برق به طول ۱۰۰ متر، نصب ترانس برق و اجرای خط پمپاژ به طول یک هزار و ۵۰۰ متر با لوله پلی اتیلن سایز ۱۶۰ میلی متر با هزینه‌ای بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال،  عملیاتی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن با اشاره به اینکه این طرح در ماه رمضان سال جاری راه اندازی و بهره برداری شد، افزود: همزمان با بهره برداری از این طرح ۳ هزار و ۲۱۰ نفر از جمعیت روستایی استان همدان در رزن از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

فراهانی افزود: پروژه روستای ملابداغ از جمله پروژه‌هایی بود که با الحاق به مجتمع آبرسانی تخت در دی ماه سال گذشته طی بازه زمانی ۴ ماهه به طور کامل به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ب

روستا‌های رزن از آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند شدند

 
برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار