سردار غلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حلقه محاصره رژیم صهیونیستی بسیار تنگ شده است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: روزشمار شکست رژیم صهیونیستی به سرعت در حال پیشروی است.

فلسطین نقطه تقابل جهان کفر و جهان اسلام است
سردار نعمان غلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است، اظهار کرد: فلسطین نقطه تقابل جهان کفر و جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه شاهد تحول و تغییر رویکرد در روند بازگشت سرزمین فلسطین به جهان اسلام هستیم، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران منشا تحولات گسترده در جهان اسلام شد.

سردار غلامی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات تحول پذیر از انقلاب اسلامی موضوع فلسطین است، یادآور شد: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند و تکلیف بازگشت سرزمین فلسطین به آغوش جهان اسلام را دست مردم سپردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه روز شمار شکست رژیم صهیونیستی و بازگشت مردم مظلوم فلسطین به سرزمین مادری به سرعت پیش می‌رود، خاطر نشان کرد: در جریان مبارزات ملت‌های مظلوم منطقه با دشمنان و بالاخص نبرد در سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌ها در کمتر از ۴۸ ساعت شکست را قبول می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت در منطقه به توان بالای نظامی رسیده اند، یادآور شد: حلقه محاصره بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بسیار تنگ شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار