مقاومت و حفظ وحدت مهمترین نیاز کشور است

رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت در برابر مستکبران و حفظ وحدت همه اقشار و جریان های سیاسی را مهمترین نیاز میهن اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار سرتیپ عظیم ابراهیم پور روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در گناباد افزود: مقاومت در عرصه‌های اقتصادی، علمی و فناوری رمز موفقیت و سربلندی کشور است.

وی اظهار داشت: برخی اشخاص با طرح مسائلی مانند آنکه اگر با ابرقدرت ها کنار نیاییم نمی‌توانیم زندگی کنیم، به دنبال طرح مذاکره با دشمنان و ایجاد هراس در مردم در مواجهه با استکبار هستند.

وی گفت: مقاومت مهمترین رمز سربلندی، عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است و کشور ما با مقاومت و اتکا به توان داخلی به موفقیت‌های بسیار دست یافته که مهمترین آن پیشرفت در بخش‌های هسته‌ای و تولید موشک و تجهیزات نظامی است.

سردار ابراهیم پور با بیان اینکه نیاز مهم جامعه ما حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه است، افزود: رهبر معظم انقلاب به صراحت عنوان کردند که اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و همه باید حول محور حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و با ایستادگی برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی خادم مردم باشند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های دانش بنیان نیز علمدار علم و فناوری میهن هستند و با تأکیدات معظم له معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی سنوات گذشته تشکیل شد.
وی گفت: فرار مغزها از کشور صحیح نیست و امروز به فضل خدا نخبگان میهن ما با هم افزایی برای رفع مشکلات کشور تلاش می‌کنند و گلوگاههای تحریم را باز کرده اند.
سردار ابراهیم پور با بیان اینکه ترور امام جمعه کازرون و طلبه همدانی سرآغاز فتنه دشمنان در کشور است، افزود: فتنه ۹۸ هم مانند فتنه ۸۸ به سرانجام نمی‌رسد و با بصیرت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم در حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی استکبار جهانی در اهداف خود ناکام خواهد شد.
وی ادامه داد: مردم با خائنان به ملت در هر مسندی که باشند با قاطعیت برخورد می‌کنند و دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با روحیه مقاومت و حفظ اتحاد و همدلی خادم واقعی ملت باشند.
شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی ستاد کل سپاه پاسداران در گناباد

برچسب ها: قدس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.