معامله قرن شما را به شکست قرن تبدیل می‌کنیم

امام جمعه رامسر گفت: انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت طرح معامله قرن را به شکست قرن تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین جلوه‌ای برای همه مردم جهان است که باید مقابل زور و استکبار ایستاد، گفت: راهپیمایی روز قدس که به عنوان سند راهبردی و استراتژیک محصول اندیشه امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی آغاز شد روزی است که متعلق به همه ملت‌ها و آزادگان جهان است.

وی افزود: همه دنیا و بویژه جبهه استکبار جهانی فهمیده است که پس از ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی رژیم غاصب صهیونیست هیچ موفقیتی نداشته و روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

حجت السلام رضایی با بیان اینکه این پیروزی نزدیک است، گفت: مستضعفین جهان این روز را نمادی برای مقابله با جریان استکبار و زورگو در دنیا قلمداد می‌کنند و آزادی قدس شریف را پیروزی نهایی جبهه حق بر علیه باطل می‌دانند.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه تجهیز قوای فکری و ظاهری در روز قدس نمایان می‌شود افزود: حضور حماسی مردم آزاده و مسلمان جهان به طور منسجم و متحد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و برائت از صهیونیست غاصب این پیام را به آحاد مرذم در سراسر دنیا دارد که حرکتی عظیم برای ویرانی کاخ ظالمان و ستمگران آغاز شده و این حرکت به سرانجامی پیروزمندانه ختم می‌شود.

حجت السلام رضایی عملی شدن شعار مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان پس از انقلاب اسلامی را در میان ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان بسیار حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: امروز هیاهو‌های رسانه‌ای و قدرت‌های کاغذی جبهه استکبار به اوج خودش رسیده است و این محصول مقاومت جبهه حق و ترس آنان از شکست و نابودی دلیل دیگری ندارد.

وی افزود: همه ما در راهپیمایی روز قدس و همراه با همه مردم فریاد می‌زنیم که ما معامله قرن شما را به شکست قرن تبدیل می‌کنیم.

امام جمعه رامسر گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب سازش ناپذیر با استکبار جهانی است و امروز با یاران خود در جبهه مقاومت قدرتی را شکل داده است که هر مستکبر و زورگویی از این اقتدار و قدرت ترس دارد.

انتهای پیام/آ
 


مقاومت مردم فلسطین جلوه‌ای برای همه مردم جهان است

برچسب ها: قدس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.