نماینده ولی فقیه در گلستان ؛

رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی است و برای همه منطقه و اصلا برای صلح جهانی خطرمحسوب می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان امروز در نماز وحدت بخش جمعه گرگان گفت: امروز روز بزرگی برای همه امت اسلامی است و در نگاه سیاسی حضرت امام در همان روز‌های اول تشکیل رژیم اشغالگر قدس به عنوان یک خطر برای امت اسلامی مطرح بود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت: کسانی که هسخنرانی‌های امام و خطبه‌های امام را قبل از انقلاب به یاد دارند می‌دانند که گاه و بی گاه یکی از خطر‌های مهمی را که امام به آن اشاره می‌کرد داستان فلسطین بود.

وی با اشاره به اینکه این رژیم برای منطقه و برای صلح جهانی خطرمحسوب می‌شود افزود: به این دلیل، بعد از انقلاب هم در سال ۵۸ امام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس مطرح کردند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: امروز نامگذاری این روز به نام قدس یک موج بسیار عجیبی در همه جهان به وجود آورد ه است و هدف امام نیز همین بود که مسئله فلسطین، از مسئله قومی و منطقه‌ای خارج شود و تمام امت اسلامی همه خود را موظف بدانند و به این مبارزه وارد شوند.

وی گفت: دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگری از روز جهانی قدس احساس خطر می‌کنند مخصوصا امسال که یک جنبه دیگری نیز پیدا کرده است و آن، طرح معامله قرن به تعبیر اسراییلی‌ها و خیانت قرن به تعبیر ماست.

امام جمعه گرگان افزود:معامله قرنی که مستکبران دنیا میگویند در واقع دری برای نابودی فلسطین است به نحوی که در باغ سبز نشان دهند، اما موقعیت‌ها و دیگر امتیازات آن را صلب کنند.

انتهای پیام/م
 
 

صحبت های آیت الله نورمفیدی در نماز جمعه گرگان

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.